“Vad har hänt?”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Har varit här tidigare senast för lite mer än 2 år sedan. Har alltid varit nöjd. Men nu kändes maten inte lika bra. Den var alldeles för salt. De spelade hög musik som om man var på en klubb vilket inte känns trevligt när man ska äta och prata med sitt sällskap. Vi frågade servitrisen om de kunde sänka musiken. Hon svarade att hon skulle fråga om det gick. Musiken sänktes tyvärr inte. Kommer inte att gå hit något mer.

2  Tack millymolly78

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Kaotiskt kösystem som inte håller, orimligt hög musik för att ens kunna kommunicera samt väldigt otrevlig personal. Vi gick efter att ha väntat på bord i 2h. Lämnade med huvudvärk, men hade gärna provat maten då jag hört gott om den.

2  Tack Hedvig P
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Tyvärr, efter byte av ägare, mycket otrevliga hovmästare. Lyssnar inte på kunder och kaotiskt kösystem, vi fick vänta på att få vårat bord i 2 timmar för att de glömde ropa upp vårat namn och vägrade erkänna misstaget. Slutade med att vi gick.

4  Tack 377hilmac
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Extremt otrevlig hovmästare, annan personal var dock trevlig. Men kommer inte komma tillbaka då vi plus andra kunder blev så dåligt behandlade.

2  Tack ellanns
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Alltid mysigt att äta på Koh Phangan, men nu var det länge sen sist och känslorna var blandade. Killen som skrev upp på väntelista och ropade ut bord var arrogant och emellanåt rent oförskämd mot gästena vilket förvånade oss mycket, bartendern var väldigt trevlig och lade ner tid och engagemang på allt vi beställde även läsk och vatten liksom den servitris och servitör vi hade vid vårt bord som till och med övertygade oss om stt ändra vårt val av maträtt vilket var en lyckträff. Maten känns dock som att den inte höll lika hög kvalitet som förr, tyvärr samma känsla vi haft de tre sensste gångerna vi ätit här. Nya kockar? Vi kommer fortsätta komma hit och hoppas maten når upp till sin tidigare nivå.

1  Tack PernillaA321

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!