“Otrevlig personal”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Tyvärr, efter byte av ägare, mycket otrevliga hovmästare. Lyssnar inte på kunder och kaotiskt kösystem, vi fick vänta på att få vårat bord i 2 timmar för att de glömde ropa upp vårat namn och vägrade erkänna misstaget. Slutade med att vi gick.

5  Tack 377hilmac

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Extremt otrevlig hovmästare, annan personal var dock trevlig. Men kommer inte komma tillbaka då vi plus andra kunder blev så dåligt behandlade.

3  Tack ellanns
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Alltid mysigt att äta på Koh Phangan, men nu var det länge sen sist och känslorna var blandade. Killen som skrev upp på väntelista och ropade ut bord var arrogant och emellanåt rent oförskämd mot gästena vilket förvånade oss mycket, bartendern var väldigt trevlig och lade ner tid och engagemang på allt vi beställde även läsk och vatten liksom den servitris och servitör vi hade vid vårt bord som till och med övertygade oss om stt ändra vårt val av maträtt vilket var en lyckträff. Maten känns dock som att den inte höll lika hög kvalitet som förr, tyvärr samma känsla vi haft de tre sensste gångerna vi ätit här. Nya kockar? Vi kommer fortsätta komma hit och hoppas maten når upp till sin tidigare nivå.

1  Tack PernillaA321
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Vi var tre vuxna och fyra barn i varierande åldrar som först försökte boka en tid.
Restaurangen svarade att de endast bokade 40%; resten var drop in
Vi gick dit strax innan 18 en tisdag i augusti.
Det var massor av människor och ett kösystem som dirigerades av en i personalen som fullkomligt skrek mot nyanlända gäster.
Not very nice.
Vi fick ett bord för fyra och trängde oss in. Vi fick jättegoda grillspett med oxfile och olika thailändska grytor. Jättegott och fantastiskt prisvärt = mkt mat.Bra service i övrigt på ett kitchigt ställe som alla älskar, bara de gör om kösystemet något.

2  Tack Lindissen
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Har hört mycket bra om den här restaurangen men kan dessvärre meddela att det efter mitt besök enbart framstod som en turistfälla. Otrevlig personal och mat som inte alls höll den standard som jag trodde. Smaklösa rätter för hela sällskapet och en känsla av att bara ”komma in” för att vilja bli av med oss så fort som möjligt.
En riktig besvikelse så håll kvar i plånboken och gå förbi stället och välj något godare och mysigare. Tacka mig sedan :)

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack samsaaam

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!