“KUL TRÅNGT & GOTT”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Vi var tre vuxna och fyra barn i varierande åldrar som först försökte boka en tid.
Restaurangen svarade att de endast bokade 40%; resten var drop in
Vi gick dit strax innan 18 en tisdag i augusti.
Det var massor av människor och ett kösystem som dirigerades av en i personalen som fullkomligt skrek mot nyanlända gäster.
Not very nice.
Vi fick ett bord för fyra och trängde oss in. Vi fick jättegoda grillspett med oxfile och olika thailändska grytor. Jättegott och fantastiskt prisvärt = mkt mat.Bra service i övrigt på ett kitchigt ställe som alla älskar, bara de gör om kösystemet något.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack Lindissen

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Har hört mycket bra om den här restaurangen men kan dessvärre meddela att det efter mitt besök enbart framstod som en turistfälla. Otrevlig personal och mat som inte alls höll den standard som jag trodde. Smaklösa rätter för hela sällskapet och en känsla av att bara ”komma in” för att vilja bli av med oss så fort som möjligt.
En riktig besvikelse så håll kvar i plånboken och gå förbi stället och välj något godare och mysigare. Tacka mig sedan :)

2  Tack samsaaam
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Jag var på detta ställe för flera år sedan och nu när jag och min sambo ändå va i Stockholm så ville jag gärna äta här igen då jag minns det som väligt mysigt.
Vi kom till restaurangen och det första vi möttes av var massa folk, nästan helt fullt. Vi frågade om det fanns plats för två, och det fanns det, men tyvärr bara ute ville man ha bord inne så är väntetiden 90minuter.
Och det orkade vi inye vänta.
Men vi valde att sätta oss ute och beställde mat, och det va helt fantastiskt gott, precis som jag minns det!

Verkligen ett ställe jag rekommenderar!!!!

3  Tack SvenssonGustav
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Var beredd på en timmes kö och väntan vid middagstid. En trött och irriterad personal som sköter kösystemet. Miljön med lampor imponerar på de flesta barnen. Maten är helt okej. Inte ett måste i stan längre tyvärr.

2  Tack 433veronican
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Vi går ofta till Koh Phangan för här finns den trevligaste personalen, härligaste atmosfären och godaste maten! :) Helt enkelt favoritrestaurangen i Stockholm. Tack för att ni alltid är så underbara! Vi ses snart igen. Hälsar Leena Eric o Linnea

2  Tack LeenaVirtanen

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!