“Har du tid och inte panikhungrig så kan det vara värt ett besök.”
Omdöme om Koh Phangan

Koh Phangan
Rankad som nr 301 av 3 459 Restauranger i Stockholm
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Var beredd på en timmes kö och väntan vid middagstid. En trött och irriterad personal som sköter kösystemet. Miljön med lampor imponerar på de flesta barnen. Maten är helt okej. Inte ett måste i stan längre tyvärr.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack 433veronican

Omdömet skrevs 4 juli 2021

Vi går ofta till Koh Phangan för här finns den trevligaste personalen, härligaste atmosfären och godaste maten! :) Helt enkelt favoritrestaurangen i Stockholm. Tack för att ni alltid är så underbara! Vi ses snart igen. Hälsar Leena Eric o Linnea

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack LeenaVirtanen
Omdömet skrevs 29 april 2021

Härlig miljö, trevlig personal och fenomenal mat! Rekommenderar starkt för alla som är sugna på en kväll med allt det där lilla extra!

2  Tack elisabethaI2560AR
Omdömet skrevs 14 april 2021

Slank in en söndag för middag och drinkar. Stället vi skulle gått till va stängt. Det är jag oerhört tacksam för. En av mina bättre restaurang upplevelser. Otrolig mat, spektakulära drinkar och fantastisk service. Rekommenderar varmt att besöka denna pärla på Skånegatan 57 ❤️

2  Tack nattikatt
Omdömet skrevs 13 april 2021

Fantastisk service och otroligt god mat. En restaurang som jag varmt rekommenderar!!!!
Alltid nöjd!!

3  Tack Carro12345678

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!