“Alltid lika mysigt och gott! :)”
Omdöme om Koh Phangan

Koh Phangan
Rankad som nr 301 av 3 459 Restauranger i Stockholm
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Vi går ofta till Koh Phangan för här finns den trevligaste personalen, härligaste atmosfären och godaste maten! :) Helt enkelt favoritrestaurangen i Stockholm. Tack för att ni alltid är så underbara! Vi ses snart igen. Hälsar Leena Eric o Linnea

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack LeenaVirtanen

Omdömet skrevs 29 april 2021

Härlig miljö, trevlig personal och fenomenal mat! Rekommenderar starkt för alla som är sugna på en kväll med allt det där lilla extra!

2  Tack elisabethaI2560AR
Omdömet skrevs 14 april 2021

Slank in en söndag för middag och drinkar. Stället vi skulle gått till va stängt. Det är jag oerhört tacksam för. En av mina bättre restaurang upplevelser. Otrolig mat, spektakulära drinkar och fantastisk service. Rekommenderar varmt att besöka denna pärla på Skånegatan 57 ❤️

2  Tack nattikatt
Omdömet skrevs 13 april 2021

Fantastisk service och otroligt god mat. En restaurang som jag varmt rekommenderar!!!!
Alltid nöjd!!

3  Tack Carro12345678
Omdömet skrevs 12 april 2021

Var på middag med mina barn, upplevelsen var fantastisk och maten helt otroligt. Vi hade det jättebra, stora som små! Tycker ni om thai mat, så kommer ni inte att hitta bättre och godare!

2  Tack 315alexandrap

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!