“En bit av Thailand ”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 2 oktober 2020 från mobil enhet

Annorlunda inredning, en bit av koh Phangan har flyttats till Södermalm. Vällagad mat och trevligt service. Vi fick välja styrkan på maten å det är inte alltid så p restauranger. Corona säkert inomhus men inte i barkö och på uteserveringen = trångt.

2  Tack MikaelNo

Omdömet skrevs 26 september 2020

Vi betalade 640kr för 4 shots med 4cl. Kostade mer med en shot än vad drinkarna med lika mycket cl kostade. Helt orimligt.

2  Tack Vaaol
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Härlig atmosfär med bra stämning, bra musik, trevligt folk. Vi åt vårrullar till förrätt och sedan biff och kyckling till huvudrätt och hederlig banan pannkaka till efterrätt. Och deras drinkar var bra. Deras Bellinni drink är en klass för sig. Allt detta för ca 1000kr för 2 personer.

2  Tack 433henriks
Omdömet skrevs 4 september 2020

Gullig servitris men otrevlig och märkbart stressad hovmästare/ansvarig som inte kändes genuin. Full moon party förlorade sin avslappnade och annars sköna känsla. Drinken var åtminstone god.

3  Tack h0lmlund
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Tapoat allt nör det gälker service och kvalitet,överkokta nudlar och råa räkor. Grannbordets efterrätt smakade diskmedel då de glömt att skölja porslinet.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Jan O

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!