“Serviceminded”

Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Vasastan

Mycket god mat kombinerat med en mycket kompetent och trevlig personal gjorde middagen till en höjdpunkt!

Datum för besöket: november 2018
Tack 731kistenb

Munnen gör frivolter efter vårt besök, maten och personalen är ett och det märks att dom trivs på jobbet.
Grym ställe

Datum för besöket: november 2018
Tack Thomaswilander
Omdömet skrevs 30 oktober 2018 från mobil enhet

Är rätt kräsen när det kommer till god mat med bra smaker men detta var inget annat än gott! Körde en meny där vi började med pumpa, äpple och rädisa till följd av fiskgryta och flankstek med rökt bönröra från Tennesse då restaurangen hade gästspel av två amerikanare från Tennesse. Flanksteken var inget speciellt men resten det var magiskt. Fiskgrytan var en av de godaste jag ätit.
Middagen avslutades med en fantastiskt god äppelpaj med vaniljglass och lokalerna och chokladpudding.

Kvällen gick från klarhet till klarhet. Smakerna trappades bara upp under kvällen, det blev bara bättre och bättre!

Gå hit säger jag bara!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Ewvvs
Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Jag har besökt Rolfs flera gånger och aldrig blivit missnöjd med någonting. Hög jämn kvalitet och personalen är rätt duktiga på viner. Långkoket är fantastiskt

Datum för besöket: september 2018
Tack Mackanmaaaat
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Vi firade min fars 75 årsdag på Rolfs kök vilket blev en underbar och trevlig afton. God Italienskt vin. Ostron. Hemgjord pasta ned färsk Gotlands tryffel som smälte i munnen. Personalen har total koll och vet precis vad som bör ges vad avser råd och service. Rekomenderas varm trots att det ligger i det övre prisspannet.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack davidlZ2052XG

Resenärer som tittade på Rolfs Kök tittade också på

Besökt Rolfs Kök? Berätta vad du tyckte!