“Väldigt otrevlig personal! ”

Akkurat Bar & Restaurant
Rankad som nr 79 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt
Område: Södermalm Område

Betyget gäller bara den manliga personalen i baren! Så otroligt arrogant och gjorde väldigt klart att om man är gluten ska man gå någon annanstans! Trots att de har fler glutenfria öler på menyn! Har varit här flera gånger och det har inte varit ett problem. Nu valde mannen att högt, så alla hörde det, berätta att jag var på en PUB och varför skulle jag var där?!? Kommer aldrig gå tillbaka. Om du är gluten välj Black and Brown istället ligger också på Hornsgatan där har de inga problem med detta!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Sophie75

Moules marinière kan aldrig bli fel! Största utbudet av öl och whiskey som jag har sett! Drack en SUPERgod suröl som dom hade på tapp; ”Hello?” från Paranormal Brewing Co. Supertrevlig personal!

Datum för besöket: april 2021
Tack ebbeee

Servicen var bra och miljön helt ok. Fantastiskt utbud av öl. Däremot var nog maten en besvikelse. Råbiffen till förrätt var helt ok, men inte mer. Vi gick dit mest för att vi hade fått tips om riktigt goda musslor. Vi beställde moules marinières. Inget direkt fel på smaken, men absolut inte värda att gå en omväg för. Tämligen smaklösa. Vet inte om det alltid ska ingå vitlök i receptet på moules marinières, men hade det varit en blindtest, hade jag i alla fall inte gissat på att rätten innehöll vitlök.

Datum för besöket: april 2021
Tack ragnarnordan
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Utmärkt pubmiljö! Trevligt ställe med lugnt avdelning om man bokat bord. Extremt god mat, rekommenderar musslor och mackan med oxbringa. Inte värt att köpa pavlovan, 90% grädde. Stort urval av drycker och trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack JosefinKa
Omdömet skrevs 30 september 2020 från mobil enhet

Vi bokade bord supersmidigt via hemsidan. Brett ölsortiment och magiskt goda musslor. Personalen var trevlig och hjälpsam. Garanterat kommer jag äta där igen!

Datum för besöket: september 2020
2  Tack mariaeA2699WN

Resenärer som tittade på Akkurat Bar & Restaurant tittade också på

Besökt Akkurat Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!