“Något för alla”

Tabbouli Libanesisk Bar & Kok
Rankad som nr 76 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Kungsholmen

Fantastiskt trevlig måltid när man kan plocka ihop olika små rätter. Riktigt bra service också samt en mysig lokal. Vi var helnöjda och prisvärt var det också

Datum för besöket: september 2019
Tack janj984

Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var 5 personer som beställde avsmakningsmenyerna. Fantastiskt gott och mycket mat till ett rimligt pris.
Även det vita vinet (Chablis) var gott och prisvärt. Två av oss drack libanesiskt öl (lager) som överträffade förväntningarna.
Personalen var trevlig och servicen var mycket bra inklusive preparering för ”doggy-bags” som var tillräckligt för två matlådor. Tack!!
Tabbouli (Kungsholmen) kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack RoLeWi
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Har ätit här flera gånger och det är mycket trevligt. Snabb och trevlig personal. Större sällskap bör ta deras avsmakningsmeny. Man får in maten snabbt och i lagom tempo (16 rätter). Smakrikt och stora portioner. Man går inte härifrån hungrig.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 547marcus
Omdömet skrevs 16 maj 2019 från mobil enhet

Hela jobbet var där. Inte en enda person var missnöjd med något på något sätt. Gott om mycket god mat. Gott om vegetariska alternativ . Gillar deras alternativ att ta med sig maten som blev över. Trevlig personal också. Hit kommer jag gärna igen

Datum för besöket: maj 2019
Tack M3048WRjaimea
Omdömet skrevs 27 april 2019 från mobil enhet

Riktigt god och vällagad mat i mysig miljö. Passar lika bra för dejten, ett kompisgäng eller familjen. Jättebra avsmakningsmenyer för den som inte testat libanesiskt förrut (eller som har svårt att välja). Väldigt trevlig personal som på eget bevåg bäddade i ordning en soffa åt min mycket trötta son, så att han kunde sova medan vi jobbade oss igenom alla goda rätter. Toppen!

Datum för besöket: april 2019
Tack Erika G

Resenärer som tittade på Tabbouli Libanesisk Bar & Kok tittade också på

Besökt Tabbouli Libanesisk Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!