“Mycket bra - rekommenderas”

Tabbouli Libanesisk Bar & Kok
Rankad som nr 77 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var 5 personer som beställde avsmakningsmenyerna. Fantastiskt gott och mycket mat till ett rimligt pris.
Även det vita vinet (Chablis) var gott och prisvärt. Två av oss drack libanesiskt öl (lager) som överträffade förväntningarna.
Personalen var trevlig och servicen var mycket bra inklusive preparering för ”doggy-bags” som var tillräckligt för två matlådor. Tack!!
Tabbouli (Kungsholmen) kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack RoLeWi

Omdömet skrevs 26 juli 2019

Har ätit här flera gånger och det är mycket trevligt. Snabb och trevlig personal. Större sällskap bör ta deras avsmakningsmeny. Man får in maten snabbt och i lagom tempo (16 rätter). Smakrikt och stora portioner. Man går inte härifrån hungrig.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 547marcus
Omdömet skrevs 16 maj 2019 från mobil enhet

Hela jobbet var där. Inte en enda person var missnöjd med något på något sätt. Gott om mycket god mat. Gott om vegetariska alternativ . Gillar deras alternativ att ta med sig maten som blev över. Trevlig personal också. Hit kommer jag gärna igen

Datum för besöket: maj 2019
Tack M3048WRjaimea
Omdömet skrevs 27 april 2019 från mobil enhet

Riktigt god och vällagad mat i mysig miljö. Passar lika bra för dejten, ett kompisgäng eller familjen. Jättebra avsmakningsmenyer för den som inte testat libanesiskt förrut (eller som har svårt att välja). Väldigt trevlig personal som på eget bevåg bäddade i ordning en soffa åt min mycket trötta son, så att han kunde sova medan vi jobbade oss igenom alla goda rätter. Toppen!

Datum för besöket: april 2019
Tack Erika G
Omdömet skrevs 9 mars 2019

Samma meny på alla tre Tabbouli-restaurangerna i Stockholm. De har bord i markplan men även en trappa ner. Fick mysigt bord vid fönstret. Bra service, maten kom snabbt, och vinet var mycket bra. Blev aldrig erbjudna dessert men det gjorde inte så mycket - vi var proppmätta. Har varit på deras restaurang på Söder och här var lite luftigare. Vill man gå vidare sen finns många trevliga ställen runt hörnet på fina Kungsholmen. Som helhet går jag gärna dit igen.

Datum för besöket: mars 2019
Tack FlashPackerSandy

Resenärer som tittade på Tabbouli Libanesisk Bar & Kok tittade också på

Besökt Tabbouli Libanesisk Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!