“God libanesisk avsmakningsmeny”

Rankad som nr 224 av 3 209 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs januari 30 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna restaurang! God mat, mysig miljö och glad, trevlig personal, som på ett proffesionellt sätt presenterade de olika rätterna på avsmakningsmenyn i samband med att de bars in. En vegetarian i vårt sällskap fick på ett självklart sätt vegetariska alternativ till kötträtterna på avsmakningsmenyn. Lite trångt mellan borden, men mysigt.

Tack AEBerg

Omdömet skrevs januari 30 2017

God mat och trevlig stämning. Vi åt Meze med grill tillbehör. trevlig servitör som skämta och utmanade lagom.

2  Tack Veronique082014
Omdömet skrevs januari 28 2017

Ännu en gång en underbart smaklig kväll. Vi sammanstrålade för att fira vår sons födelsedag och valde avsmakningsmenyn till hela sällskapet. Alla var mycket nöjda och väldigt mätta när vi gick därifrån.
Jag äter gärna libanesiskt, men vissa rätter smakar sällan så bra som här.

Tack Hermanlasse
Omdömet skrevs januari 19 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och stora portioner. Personalen mycket trevlig. Ligger lite avsides men många har hittat dit så man bör boka bord.

1  Tack 173evy
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Fantastiskt mat, provade 16-rätters avsmakningsmeny som var helt sagolik. Servicen var helt suverän och lokalerna mysiga. Ett ställe man vill besöka fler gånger.

Tack Ann H

Resenärer som tittade på Tabbouli Libanesisk Bar & Kok tittade också på

Besökt Tabbouli Libanesisk Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!