“Suveränt gott och trevligt”

Tabbouli Libanesisk Bar & Kok
Rankad som nr 196 av 3 165 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs januari 28 2017

Ännu en gång en underbart smaklig kväll. Vi sammanstrålade för att fira vår sons födelsedag och valde avsmakningsmenyn till hela sällskapet. Alla var mycket nöjda och väldigt mätta när vi gick därifrån.
Jag äter gärna libanesiskt, men vissa rätter smakar sällan så bra som här.

Tack Hermanlasse

Omdömet skrevs januari 19 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och stora portioner. Personalen mycket trevlig. Ligger lite avsides men många har hittat dit så man bör boka bord.

1  Tack 173evy
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Fantastiskt mat, provade 16-rätters avsmakningsmeny som var helt sagolik. Servicen var helt suverän och lokalerna mysiga. Ett ställe man vill besöka fler gånger.

Tack Ann H
Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Jämfört med andra Li anesiska ställen i Stockholm tycker jag att Tabbouli hittills haft bäst kvalité på sin mat. Det kändes verkligen välgjort och avsmakningsmenyerna kändes riktigt prisvärda.
Personalen var dessutom supertrevliga och hade ett personligt bemötande. Man behövde inte vänta länge för att få beställa mer dryck eller för att be om notan. I framtiden kommer jag välja detta ställe i första hand för libanesiskt!

Tack SaraNorberg
Omdömet skrevs november 28 2016

Har ätit många gånger här, återvänder vid nästan alla besök i huvudstaden och det är väl ett betyg i sig. Tycker mycket om det libanesiska köket och tycker att Tabbouli lagar mycket god mat. Ett säkert kort - god och vällagad mat i trevlig atmosfär.

Tack annacharlotta2015

Resenärer som tittade på Tabbouli Libanesisk Bar & Kok tittade också på

Besökt Tabbouli Libanesisk Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!