“Supermysigt och gott”

Rankad som nr 208 av 3 166 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Fantastiskt mat, provade 16-rätters avsmakningsmeny som var helt sagolik. Servicen var helt suverän och lokalerna mysiga. Ett ställe man vill besöka fler gånger.

Tack Ann H

Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Jämfört med andra Li anesiska ställen i Stockholm tycker jag att Tabbouli hittills haft bäst kvalité på sin mat. Det kändes verkligen välgjort och avsmakningsmenyerna kändes riktigt prisvärda.
Personalen var dessutom supertrevliga och hade ett personligt bemötande. Man behövde inte vänta länge för att få beställa mer dryck eller för att be om notan. I framtiden kommer jag välja detta ställe i första hand för libanesiskt!

Tack SaraNorberg
Omdömet skrevs november 28 2016

Har ätit många gånger här, återvänder vid nästan alla besök i huvudstaden och det är väl ett betyg i sig. Tycker mycket om det libanesiska köket och tycker att Tabbouli lagar mycket god mat. Ett säkert kort - god och vällagad mat i trevlig atmosfär.

Tack annacharlotta2015
Omdömet skrevs november 20 2016 från mobil enhet

Libanesisk mat - fantastiskt gott! Vi beställde den lilla menyn, vilket betydde 16 kalla och varma rätter. Vi fick en väl avvägd blandning av röror, grönsaker, kallrökt nötkött, kyckling, räkor osv. Servicen var mycket bra med uppmärksamma och glada personer. Den här restaurangen kan jag varmt rekommendera ! Beställ bord i tid.

Tack Anna-Karin L
Omdömet skrevs november 15 2016

Fick bord i källaren som var mysigt inredd, Hade hellre föredragit att ha bord i gatuplan med utsikt mot gatan.Vi åt den stora avsmakningsmenyn som jag upplever som mycket prisvärd och väl tilltagen. Vinlistan med alla libanesiska vinerna var mycket intressant och bjöd på en god överraskning i vinet vi drack. Missa inte vinerna!
Trevlig personal som på ett bra sätt presenterade myllret av smårätter. Kan varmt rekommenderas.

2  Tack LL1961

Resenärer som tittade på Tabbouli Libanesisk Bar & Kok tittade också på

Besökt Tabbouli Libanesisk Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!