“Spännande smaker - vilken mat!”

Tabbouli Libanesisk Bar & Kok
Rankad som nr 217 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs november 20 2016 från mobil enhet

Libanesisk mat - fantastiskt gott! Vi beställde den lilla menyn, vilket betydde 16 kalla och varma rätter. Vi fick en väl avvägd blandning av röror, grönsaker, kallrökt nötkött, kyckling, räkor osv. Servicen var mycket bra med uppmärksamma och glada personer. Den här restaurangen kan jag varmt rekommendera ! Beställ bord i tid.

Tack Anna-Karin L

Omdömet skrevs november 15 2016

Fick bord i källaren som var mysigt inredd, Hade hellre föredragit att ha bord i gatuplan med utsikt mot gatan.Vi åt den stora avsmakningsmenyn som jag upplever som mycket prisvärd och väl tilltagen. Vinlistan med alla libanesiska vinerna var mycket intressant och bjöd på en god överraskning i vinet vi drack. Missa inte vinerna!
Trevlig personal som på ett bra sätt presenterade myllret av smårätter. Kan varmt rekommenderas.

2  Tack LL1961
Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Vacker inredning i restaurangen. Vi tog avsmakningsmenyn inkl grillat som var mycket god. Det är dock alldeles för mycket mat - restaurangen kan gå ner på antal rätter o därmed på priset också! Vi var mycket nöjda med vårt besök!

Tack Lotte S
Omdömet skrevs oktober 20 2016 från mobil enhet

God mat och trevlig service. Avsmakningsmenyn var perfekt blandad med varma och kalla mezes. Goda smaker och mat i toppklass! Mysig restaurang, speciellt nere i källaren!

Tack thezzyy
Omdömet skrevs oktober 11 2016 från mobil enhet

Mycket bra mat, med bra service och mat. Gillar stämningen det har skapat och skulle varmt rekommendera denna restaurang om de är sugna på libanesisk mat

Tack ManoDeDios77

Resenärer som tittade på Tabbouli Libanesisk Bar & Kok tittade också på

Besökt Tabbouli Libanesisk Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!