“Trendkrog”

Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Trendkrog
Bra smakupplevelser. Hög volym , det går ju att dämpa med textilier?
Hetsig servering. Du betalar 12-1300 per person och blir nästan utkörd när det närmar sig 2 Tim.
Har varit på Punk Royal, samma ägare. Vilken skillnad!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 924thomasz

Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Passa på att prova avsmakningsmenyn som passar mångas plånböcker och glöm inte att ta deras rekommenderade vin/öl paket till.
Rätterna tillagade till perfektion, servicen är bra men något stressad allt för att hinna med 10 rätter på dryga två timmar. Smakerna är fantastiska och passar Flexiterianer som vegetarianer med en liten variation av rätten.Räkna med två till tre månaders väntan på bord men den som väntar på något gott.....

Datum för besöket: februari 2020
Tack dangD7037CM
Omdömet skrevs 21 januari 2020 från mobil enhet

En avsmakningsmeny med många (kanske 9) rätter totalt för 595 kronor är ett verkligt fynd. Hög kvalitet rakt igenom - hummer, gåslever, anka och annat gott i en kul presentation. Sympatisk personal och långt ifrån stelt trots läget på Östermalm. Kommer absolut att komma tillbaka, men nästa fredag eller lördag med ledigt bord är om tre månader... Säger något om hur bra detta ställe är.

Datum för besöket: januari 2020
Tack FQ-trav
Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Efter att ha besökt punk Royal i flera år var jag mycket nyfiken på denna restaurant. Maten smakade fantastiskt och var både tillagad, komponerad och presenterad på en mycket hög kulinarisk nivå, men i övrigt lämnade besöket mycket att önska. Lokalen var möblerad till bristningsgränsen med bord och sittplatser. Trångt och högljutt. Ytterdörren stängdes inte ordentligt, vilket skapade ett mycket kyligt drag för de som satt vid entrén. Serveringen bad om ursäkt, men då de var så många besökare i restaurangen, fick gästerna själva konstant gå upp och stänga dörren. Lokalen var fylld med gäster och gav därför ett trångt och högljutt intryck. Serveringen var opersonlig och mycket stressig. Vi varken välkomnades när vi kom in, eller hälsades adjö när vi gick. Både jag och mitt sällskap drack det alkoholfria alternativet. För totalt 5 flaskor Fentimans alkoholfria tonics på 27cl, en alkoholfri Carlsberg och 8cl druvjuice fick vi betala det hutlösa priset 580:-.
Till restaurangens försvar var det en stressig kväll, men trots fantastisk mat och kökets mycket goda prestation är helhelhetsintrycket negativt. Jag kommer att återvända till Punk Royal, där jag alltid varit mycket nöjd, men skulle utifrån kvällens besök inte rekommendera Coco & Carmen. Inte förrän de återigen sätter gästens upplevelse i fokus, snarare än att klämma in så många betalande gäster som möjligt samtidigt.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack KarlP696
Omdömet skrevs 17 december 2019

Väldigt trångt i lokalen och fullt på lunchen. För lite serveringspersonal gör att man väntar på maten väldigt länge.
Ganska hög prisnivå. Maten håller hög kvalitet.

Datum för besöket: december 2019
Tack Vendela2014

Resenärer som tittade på Coco & Carmen tittade också på

Besökt Coco & Carmen? Berätta vad du tyckte!