“Spännande och varierad Peruansk och Mexikansk smakupplevelse.”
Omdöme om Publico

Publico
Rankad som nr 487 av 3 412 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Vi var ett sällskap som enades om att pröva den lilla menyn - av rädsla av att det skulle vara för mycket mat i den stora. Den bestod av 6 olika rätter - från ceviche till tacos och quesadilla. Mycket spännande och gott och trevligt för både öga och gom. Alla hade olika favoriter efteråt, men vi enades om att allt var smakrikt.
Services var snabb och vänlig. Nästa gång blir det antingen stora menyn eller eget hopplock från a la carten med var och ens egna favoriter.
Trevlig dämpad lokal i Mexicansk stil. Hade tidig sittning - mindre musik och party då.

1  Tack HansIsacson

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Många ställen i Stockholm försöker sig på att vara nyskapande, få lyckas, de flesta krystar till det alldeles för mycket, men Publico lyckas.
Vi var fyra personer som alla tyckte smakerna och matens utseende var kanonbra. Även personalen, som var lagom personlig gillade vi. De enda sakerna vi inte gillar är att om flera personer beställer samma mat så får man in allt samlat och man får fördela själv och det är en ganska hög ljudvolym.

Tack Raggo1
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 8 personer som besökte Publico och var väldigt nöjda. Servicen var toppen, drinkarna goda och maten lika så. Tyvärr något små portioner er men trevligt att kunna ta in lite blandade tacos och huvudrätter. Något besviken på churros till efterrätt då chokladsåsen var något rinnig och inte riktigt så chokladig som hoppats på.

Tack Camilla V
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Bra mat och dålig service, dryg och oengagerad personal som istället för att vägleda och ge service gjorde upplevelsen onödigt krånglig.

Tack Adam E
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat alla i sällskapet på 20 personer var nöjda. Inga problem med allergier eller andra önskemål. Trevlig personal och mysig lokal.

Tack Cjvl4

Resenärer som tittade på Publico tittade också på

Besökt Publico? Berätta vad du tyckte!