“Litet och pittoreskt men med jättebra sushi”
Omdöme om Itamae Izakaya

Itamae Izakaya
Rankad som nr 530 av 3 415 Restauranger i Stockholm
Kök: Japanskt
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 9 mars 2017

Gick in för att jag blev sugen på sushi och det var inte större än 8 sittplatser tror jag men fick mig ett bord och beställde en 11 bitars blandning. Fantastiskt trevligt, och de var verkligen en blandning av fiskar. Mycket trevlig liten sushirestaurang. Kan tänka mig att uteserveringen på sommaren är toppen.
Alkoholtillstånd är ett plus.

Tack Joel V

Omdömet skrevs 21 februari 2017

Ett besök, mat för avhämtning. Liten lokal, men inga problem problem att få bord även på lördagskväll. Således okomplicerat koncept, dvs en fördel för gästen, att inte ens behöva boka bord.
Helt ok sushi.
Rekommenderas.

Tack qwertyStockholm
Omdömet skrevs 25 november 2016

Jag har skrivit om er och älskar era maki rullar. Super god sushi och ni är alltid så trevliga också och man kan sitta utomhus och njuta av sommaren.

Tack Camilla B
Omdömet skrevs 24 oktober 2016 från mobil enhet

Jättegod sushi, massor av små detaljer, man vill egentligen inte ha sönder dem, men smaklökarna har en annan ide.
Trevlig personal, aningens högt pris tills man har ätit upp maten, sen ångrar man sig inte...
Litet minus för uteserveringen som är meckig att ta ifrån och att allt inte är tillräckligt skyddat för vindar och damm.
Här får man ambitiösa rullar, fantasin är på topp!
Rekommenderas varmt!

Tack Thormage
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Testade denna omtalade sushirestaurang idag. Sushin var välgjord, intressant sammansatt, god och vackert presenterad kanske bäst i Stockholm.

Ett minus till personen som tog emot beställningen som var ouppmärksam, nonchalant och fick mig inte att känna mig välkommen.

God mat är tyvärr inte allt.

Tack Hedonisterna

Resenärer som tittade på Itamae Izakaya tittade också på

Besökt Itamae Izakaya? Berätta vad du tyckte!