“Makin superb”

Kök: Japanskt
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 25 november 2016

Jag har skrivit om er och älskar era maki rullar. Super god sushi och ni är alltid så trevliga också och man kan sitta utomhus och njuta av sommaren.

Tack Camilla B

Omdömet skrevs 24 oktober 2016 från mobil enhet

Jättegod sushi, massor av små detaljer, man vill egentligen inte ha sönder dem, men smaklökarna har en annan ide.
Trevlig personal, aningens högt pris tills man har ätit upp maten, sen ångrar man sig inte...
Litet minus för uteserveringen som är meckig att ta ifrån och att allt inte är tillräckligt skyddat för vindar och damm.
Här får man ambitiösa rullar, fantasin är på topp!
Rekommenderas varmt!

Tack Thormage
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Testade denna omtalade sushirestaurang idag. Sushin var välgjord, intressant sammansatt, god och vackert presenterad kanske bäst i Stockholm.

Ett minus till personen som tog emot beställningen som var ouppmärksam, nonchalant och fick mig inte att känna mig välkommen.

God mat är tyvärr inte allt.

Tack Hedonisterna
Omdömet skrevs 26 februari 2016

Detta är ett av få sushirestauranger som jag kan återkomma till flera gånger i veckan. Anledningen är att man utvecklar smakerna hela tiden vilket gör att det inte blir tråkigt.

Det experimenteras med olika saker som chili, varierade såser, cassava chips och sotad fisk.

I och med att man gör sushin efter beställning, dvs skär bitarna från filén, så kan det ta lite tid att få maten. Jag uppskattar att detta men det är kanske en smaksak.

Det är kanske även Stockholms minsta sushirestaurang så det kan vara värt att komma hit på sommaren när uteserveringen är öppen för att garantera plats. Utöver det så går det med fördel även att ta take away.

Tack Örjan K
Omdömet skrevs 21 december 2015

Tog en lunch sushi och tyckte priset var liet väl högt även för Stockholm. Men den blandade mellansushin var verkligen ett konstverk och bra smaker överlag. Missar du denna sushi när du är i närheten är det synd om dig.

Tack Martinodman

Resenärer som tittade på Itamae Izakaya tittade också på

Besökt Itamae Izakaya? Berätta vad du tyckte!