“Njutning”

Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 20 september 2017

Mathias är en genialisk konstnär! Och personalen är väl drillad av honom. Allt är perfektion i varje detalj.

Tack 310DagB

Omdömet skrevs 20 augusti 2017

Jag tycker om att äta här dels p.g.a. den goda maten, men också för stämningen. Lokalen ligger i ett hotell och gästas av många turistande gäster, vilket ger en kontinental stämning.

Tack Mia A
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

I stilfull men avslappnad miljö, serveras fantastisk mat, skapad av en av Sveriges mest kompetenta kockar - ja, kanske t o m den allra mest kompetente.

Tack Thord R
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Så fint att man tappat fotfästet.
Trevlig lokal med snabb och effektiv service.... små rätter som kostar i överkant men dock gott.....
Öl i alldeles fel glas, 20 cl max, och kostar som en stor...
Wiskey serveras likaså i fel glas, vinglas ? är det rätt ....
Å så kaffet ..... från Colombia som smakar.... ingenting!.... varför inte också ha vanligt svenskt kaffe ?
Som sagt alldeles för dyrt för att ha tappat fotfästet från det vanliga Sverige.

Tack gaddfisk2016
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig och kunnig personal, otroligt fräsch och god mat. Mina vänner från Skåne som var med under middagen fick också en hel del tips på bra sevärdheter i staden. Mycket bra kväll!

Tack Lindgren123

Resenärer som tittade på Mathias Dahlgren - Matbaren tittade också på

Besökt Mathias Dahlgren - Matbaren? Berätta vad du tyckte!