“Stark upplevelse ”

Indira
Rankad som nr 817 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Beskrivning: Välkommen till en indisk restaurang som ligger i Stockholm sedan 1990. Vi har både lång erfarenhet och kunskap om den indiska matkulturen.
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Maten på Indira är en stark upplevelse, i ordets sanna bemärkelse! Var tidigare stammis, före flytten till Nyköping.
Kom hit och njut

Tack Barbara K

Omdömet skrevs 18 juli 2018

Fick tips om Indira så vi testade. Interiören som vi fått meddelat har sett ut så sedan öppnandet för 30 år sedan och det kändes charmigt. Servicen var väl sisådär med inte allt för engagerad personal, men de var trevliga i alla fall.
Maten där emot var helt suverän, väl kryddad när den skulle vara det samt smakrik och vällagad. inget där att klaga på.
Pris med mat o dryck helt OK och vi lär återkomma när vi är i Stockholm.

Tack Edepeder
Omdömet skrevs 1 december 2017 från mobil enhet

Köpte en kycklingrätt, tyvärr var kycklingen jättetorr. Det tog max 10 min att få maten, så det kanske kan vara svaret på varför.. Rekommenderas tyvärr ej.

Tack Matistan
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Vi testade införa igen första gången vi var här var det relativt nyöppnade 1990
Lika gott i dag som för 27 år sedan.
Mustigt och kryddstark

Tack Anette H
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Svajig kvalité på maten, personalen loj inställning. Om man ändå tänker äta här, rekommenderas chicken indira som är deras ljus i mörkret.

Tack nattikatt

Resenärer som tittade på Indira tittade också på

Besökt Indira? Berätta vad du tyckte!