“Prisvärt och gott!”

Indira
Rankad som nr 817 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Beskrivning: Välkommen till en indisk restaurang som ligger i Stockholm sedan 1990. Vi har både lång erfarenhet och kunskap om den indiska matkulturen.
Omdömet skrevs 5 september 2017

Återvänder ibland för helglunch då maten är god och mycket prisvärd. Bra vegetariskt utbud på menyn. I regel bra och trevlig service. Inredningen är härligt opretentiös och ganska kitchig. Mitt i lokalen finns ett litet rum med bara ett bord - passar bra för en dejt!

Tack jongjoennes

Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Riktigt god indisk mat och mycket trevlig atmosfär. Bra priser. Curry Indira och chicken tikka sizlar var väldigt goda.

Tack nannalie
Omdömet skrevs 27 mars 2017 från mobil enhet

Indira är en av Stockholms absolut bästa indiska restauranger. Trevlig personal, bra priser och en utsökt Chicken Kati Kebab. Köper här på avhämtning regelbundet men ett besök den kitchiga mysiga restaurangen rekommenderas också.

Tack Camilla A
Omdömet skrevs 7 mars 2017

Kitchigt ställe, mysigt, alltid snabb o bra service.
Man kan lätt umgås och diskutera i lugn och ro.

Tack MarjaK125
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Färger och åter färger: tak, väggar och golv. Allt i kulörta färger. Maten är inte lika färgrik men snabbt serverad och smakrik. Om du tagit dig igenom förrätt och varmrätt så väntar en magisk höjdpunkt; den egengjorda saffransglassen, fem timmars arbete för att binda smakerna samman i en perfekt glass. Underbar

1  Tack Mikael D

Resenärer som tittade på Indira tittade också på

Besökt Indira? Berätta vad du tyckte!