“Fredagsmys med kompis”

20:00
Rankad som nr 243 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 12 juli 2019

Mycket bra service och god mat. Vi satt ute och det var skönt med infravärme. Lite trist att det är så mycket trafik.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Susanne V

Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Överraskande gott, trevlig personal. Inte särskilt hög ljudnivå trots stor lokal.
Lätt att få bord! Kommer absolut gå hit snart igen .

Datum för besöket: april 2019
Tack Q1581UValexandrab
Omdömet skrevs 14 januari 2019 från mobil enhet

Vi hade en mycket trevlig kväll på Dionysos! Maten var underbart god, servicen var på topp och det var lagom ljudnivå i restaurangen. Var proppmätt efter för- och huvudrätten så tyvärr fanns det inte plats för någon dessert.

Tack Sa567a
Omdömet skrevs 5 januari 2019 från mobil enhet

God mat, bra priser trevlig personal som gav ett vänligt bemötande. Vi valde Halluomi till förrätt och därefter en blandad tallrik med mkt god mat. Väl värt ett besök och hit kommer man att gå igen. Riktigt god grekisk resturang.

Tack 380mickeg
Omdömet skrevs 5 januari 2019 från mobil enhet

Riktigt god mat i rejäla portioner. Personalen är glad och tillmötesgående. Man känner sig hjärtligt välkommen.

Tack MatsL347

Resenärer som tittade på Dionysos tittade också på

Besökt Dionysos? Berätta vad du tyckte!