“Fantastiska drinkar..”
Omdöme om Babajan

Babajan
Boka med
Babajan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 669 av 3 575 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 20 augusti 2018

..och imponerande ölsortiment! Maten är god och det finns alternativ för både köttätare och vegetarianer/veganer. Chili sin carnen som min pojkvän tog var alldeles för stark för min smak, Tortellini (tror jag det var) som är längre bort på bilden var fantastisk!
Efterrätten var kanon! Mysig lokal men väldigt högljutt och varmt.

Datum för besöket: december 2017
Tack evelinal157

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat, åt både huvudrätt och efterrätt. Mycket goda drinkar oxå! Väldigt avslappnad miljö med annorlunda inredning men även väldigt hög ljudnivå. Lite för få serveringspersonal som gjorde att maten tog tid och det tog för lång tid att få betala. Värt ett besök trots allt...

Datum för besöket: augusti 2017
Tack minafo
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Det här är en pärla jag återvänder till så fort jag är i Stockholm. Fantastiskt god mat, trevlig miljö och atmosfär. Många veg/veganalternativ som är riktigt bra. Min kollega pratar fortfarande om det Vietnamesiska kaffet! Missa inte detta!

Datum för besöket: november 2016
1  Tack 306kerstind
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Härligt avslappnat ställe. Fräsch och god mat. Trevlig atmosfär man känner sig välkommen. Hundar är välkomna. Snabb och trevlig personal! Kan verkligen rekommendera denna pärla!

Datum för besöket: februari 2017
1  Tack SannaA276
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Maten var bra men inte superbra. Det var inte värt att vänta över en timme på vår beställning. Bra meny och trevlig lokal.

Datum för besöket: februari 2017
Tack ulfhage

Resenärer som tittade på Babajan tittade också på

Besökt Babajan? Berätta vad du tyckte!