“Bästa restaurangen som finns”
Omdöme om Babajan

Babajan
Boka med
Babajan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 689 av 3 516 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Sodermalm Borough
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Det här är en pärla jag återvänder till så fort jag är i Stockholm. Fantastiskt god mat, trevlig miljö och atmosfär. Många veg/veganalternativ som är riktigt bra. Min kollega pratar fortfarande om det Vietnamesiska kaffet! Missa inte detta!

Datum för besöket: november 2016
1  Tack 306kerstind

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Härligt avslappnat ställe. Fräsch och god mat. Trevlig atmosfär man känner sig välkommen. Hundar är välkomna. Snabb och trevlig personal! Kan verkligen rekommendera denna pärla!

Datum för besöket: februari 2017
1  Tack SannaA276
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Maten var bra men inte superbra. Det var inte värt att vänta över en timme på vår beställning. Bra meny och trevlig lokal.

Datum för besöket: februari 2017
Tack ulfhage
Omdömet skrevs 16 november 2016

Babajan är något så ovanligt som en krog med spännande matkombinationer med smaker från Asien, Mellanöstern och Mexiko med en äkta känsla av Södermalm inbyggt. God mat i denna speciella miljö gör att jag starkt rekommenderar ett besök här.

Datum för besöket: november 2016
1  Tack Nallen1962
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Smakrikt, genuint, medvetet, hemtrevligt. Fantastisk mat, proffsig personal. Bra vegan/vegetarian utbud. Bra öl sortiment. Och underbara drinkar. Rekommenderas varmt! Missa inte när du är i sthlm!Beer chillin var grym!!!

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack Tomas138

Resenärer som tittade på Babajan tittade också på

Besökt Babajan? Berätta vad du tyckte!