“Trevligt och avslappnat”
Omdöme om Babajan

Babajan
Boka med
Babajan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 689 av 3 516 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Sodermalm Borough
Omdömet skrevs 19 juni 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang med avslappnad personal. Roliga rätter från alla möjliga ställen. Sommarrullarna var väldigt fräscha och passar bra som förrätt. Goda drinkar och bra ölutbud i kylarna. Pistageglassen med saffran som efterrätt var riktigt god.

Datum för besöket: juni 2016
1  Tack e_m_m_a_s_t_i_n_a

Omdömet skrevs 18 juni 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig miljö, mycket god mat och acceptabelt pris. Väldigt trevlig service! Vi kommer nog definitivt att komma tillbaka någon mer gång.

Datum för besöket: juni 2016
1  Tack Karin H
Omdömet skrevs 12 maj 2016 från mobil enhet

Supergod mat och härlig atmosfär. Vi fick oss ett bord i solen och alla var nöjda ned sina måltider. Kan verkligen tänka mig att det är trevligt kvällstid med, och det verkade finnas bra ölutbud. Det ska jag kolla in närmre så snart jag kan!

Datum för besöket: maj 2016
1  Tack Anna M
Omdömet skrevs 28 april 2016 från mobil enhet

Sjukt bra öl utbud + jättegod mat + mysig bohemisk bar inredning = Alla pusselbitar på plats. Favorit plats: uppe på loftet!

Datum för besöket: mars 2016
1  Tack Sofie L
Omdömet skrevs 13 februari 2016

Ortoligt gott, fin service. Vi hade bokat, en fredag kväll. Vegan, glutenintolerant eller /och kyckling-älskare, spelar ingen roll. Allt lika gott. Trevlig personal och bra service.

Datum för besöket: januari 2016
Tack Maria H

Resenärer som tittade på Babajan tittade också på

Besökt Babajan? Berätta vad du tyckte!