“Lunch med kollegorna ”
Omdöme om Babajan

Babajan
Boka med
Babajan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 669 av 3 575 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 12 maj 2016 från mobil enhet

Supergod mat och härlig atmosfär. Vi fick oss ett bord i solen och alla var nöjda ned sina måltider. Kan verkligen tänka mig att det är trevligt kvällstid med, och det verkade finnas bra ölutbud. Det ska jag kolla in närmre så snart jag kan!

Datum för besöket: maj 2016
1  Tack Anna M

Omdömet skrevs 28 april 2016 från mobil enhet

Sjukt bra öl utbud + jättegod mat + mysig bohemisk bar inredning = Alla pusselbitar på plats. Favorit plats: uppe på loftet!

Datum för besöket: mars 2016
1  Tack sofiel411
Omdömet skrevs 13 februari 2016

Ortoligt gott, fin service. Vi hade bokat, en fredag kväll. Vegan, glutenintolerant eller /och kyckling-älskare, spelar ingen roll. Allt lika gott. Trevlig personal och bra service.

Datum för besöket: januari 2016
Tack 875MariaH
Omdömet skrevs 29 november 2015

Maten var god, men ingen höjdare. Med tanke på priset förväntade jag mig mer - inte vete-tortillas som jag kan köpa i närmsta mataffär, eller konserverade bönor. Priset var som sagt i överkant. Mycket hög ljudvolym i restaurangen.
Trevlig personal, även om de hade lite mycket att göra.
Inte jättestort urval av maträtter, däremot så är öl-listan enorm! Så om du är sugen på spännande öl - gå hit!

Datum för besöket: november 2015
1  Tack André J
Omdömet skrevs 20 augusti 2015

Mat med mycket smak, kryddor från Indien ,Asien och andra världsdelar. Gott och rikligt!
Mängder av bra ölsorter att välja bland och provsmaka, cider och vin finns, välsorterat i baren, minst sagt.
Vegetarisk mat att välja bland finns också.
Alla vid bordet var mätta och nöjda!
Men ljudnivån är lite väl hög och odämpad!

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Paul S

Resenärer som tittade på Babajan tittade också på

Besökt Babajan? Berätta vad du tyckte!