2 692 kr
Frukost ingår
Anders E
Uppsala, Sverige

Ligger centralt, och erbjuder allt man kan tänka sig

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 21 mars 2024från mobil enhet
Fantastiskt fin service, sköna sängar och självklart deras Eggs royale till frukost, den var superb.
Måste också nämna deras gemensamma sitt grupper där man kan samlas hela sällskapet.
Finns också en trevlig bar i anslutning till hotellet, där vi erbjöds vinprovning, husets vin var suveränt.
Datum för vistelsen: mars 2024
Tips för att välja rum: Skippa bilen
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Christian Herslow, HotelldirektörThe Sparrow Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 22 mars 2024
Hej Anders,
Stort tack för er återkoppling från ert besök hos oss på the Sparrow.
Vi uppskattar att ni tagit er tiden att skriva till oss via Tripadvisor.
1 870 kr
  • Priceline
2.1 km från The Sparrow Hotel
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 29 januari 2024

The Sparrow Hotel är ett av mina absoluta favorithotell i Stockholm med perfekt läge på Östermalm och jättefin service. Väldigt sköna sängar och frukosten är fantastisk, inte överdådig men bra utbud och framförallt toppkvalitet. Har bott här flera gånger.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Linda Ö
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2024

Hej K7805YClinda,
Vilken härlig återkoppling och tack så mycket för att ni bodde på the Sparrow Hotel och för att ni tog er tid att dela er återkoppling från er vistelse med oss.
Vi är så glada över att ni trivdes hos oss. Vi jobbar ständigt med att öka vår service och kvalitet för alla våra gäster och ett av våra mål är att skapa minnesvärda stunder för alla våra gäster.

Omdömet skrevs 2 januari 2024

Så vackert och genomtänkt in i minsta detalj 👌🏻 Mycket hög klass! Mycket fin frukost. Det märks att det hör ihop med Grand Hotel, men är förvånansvärt billigt i jämförelse. Mycket prisvärt!!! Bästa hotellet i Stockholm!

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Charlotte B
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2024

Hej Charlotte,
Stort tack för att ni tog er tid att skriva denna trevliga recension från er vistelse hos oss på the Sparrow Hotel.
Vi är så glada att läsa att ni gillade vårt hotell och den service vi erbjuder.
Tack också för att du nämner vår frukost, det betyder mycket för oss.
Meddela oss nästa gång du planerar att besöka Stockholm så att vi kan ta hand om dig igen.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart!

Hälsningar
General Manager
Sparrow Hotel

Omdömet skrevs 26 november 2023 från mobil enhet

Bra läge på hotellet.Rum 505, jättefint rum. Välstädat o skön säng. Vi bodde där lördag till söndag. Tyvärr så var det att sova direkt ovanför ett disco. Inte många timmar sömn. Bra frukost.
Loj personal vid utcheckning, ingen fråga hur vistelsen var.

Tack 355christerm
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2023

Hej Christer Mikaelsson,
Stort tack för er återkoppling från ert besök hos oss på the Sparrow.
Vi uppskattar att ni tagit er tiden att skriva till oss via Tripadvisor.
Sparrow Hotel är ett unikt, franskinspirerat boutiquehotell beläget i centrala Östermalm, Stockholm.
Våra rum är färgglada och eleganta med en viss parisisk särart som får våra gäster att känna sig som hemma. En varm och välkomnande plats för gäster från här och utomlands. Ett intimt hotell, nära stadens puls och stadens fridfulla parker; perfekt för affärsmöten och utekvällar på stan.
Buller och ljud som kommer från trafiken vid Birger Jarlsgatan eller från restauranger eller nattklubbar i närheten kan tyvärr inte påverka på grund av vårt centrala och väldigt unika läge, mitt i city och endast ett stenkast från Stureplan.

Omdömet skrevs 26 november 2023 från mobil enhet

Jättefint och mysigt hotell, lite franskinspirerat. Perfekt läge vid Stureplan, nära till tunnelbana. Fint och välstädat rum, underbar säng. Fantastisk frukost i mysig miljö med nybakat rågbröd, croissanter och färsk frukt m m. Har ett bra gym. Vänlig och hjälpsam personal. Återkommer gärna!

Tack annaberkien

Hej annaberkien,
Tack för att du tog dig tid att skriva denna fantastiska recension från din senaste vistelse på Sparrow Hotel.
Vi är så glada att läsa att du gillade vårt hotell.
Tack också för att du nämner vår personal, det betyder mycket för oss.
Meddela oss nästa gång du planerar att besöka Stockholm så att vi kan ta hand om dig och bli din värd igen.
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart!
Hälsningar
General Manager
Sparrow Hotel

Omdömet skrevs 21 november 2023

Underbart hotell som är otroligt vackert i alla allmänna ytor. De allmänna rummen är i vackra färger med stora buketter, och doftar underbart! Personalen är vänlig och tillmötesgående. Frukosten är absolut oslagbar med bästa brödet och croissanterna som går att finna i hela Stockholm! Vi kommer tillbaka!

Tack Lina C
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2023

Hej B3471Jllinac,
Wow, vilken härlig återkoppling och tack så mycket för att ni bodde på the Sparrow Hotel och för att ni tog er tid att dela er återkoppling från er vistelse med oss.
Vi är så glada över att ni trivdes hos oss.