5 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Official Hotel205 US$
Priceline184 US$
Trip.com163 US$
Omdömet skrevs 19 april 2022 från mobil enhet

Fantastiskt läge vid Stureplan med riktigt bra frukost och en trevlig vinbar! Rekommenderas!
Vi bodde i ett rum med balkong ut mot gatan och satt i solen där. Bra sängar med lyxiga lakan.
Personalen var trevlig och mycket hjälpsam - hela hotellet känns väldigt personligt.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Sollentuna2014
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2022

Stort tack för er återkoppling från er vistelse hos oss på the Sparrow.
Vi uppskattar att ni tagit er tiden att skriva till oss angående er upplevelse.
Vi jobbar ständigt med att öka vår service och kvalitet för alla våra gäster och ett av våra mål är att skapa minnesvärda stunder för alla våra gäster.
Vi hoppas att ni återvänder till oss snart igen!
Varmt välkomna tillbaka,

Omdömet skrevs 4 april 2022

Exceptionellt trevlig bemötande. Innan, under och avslut. All personal var på tårna på ett naturligt och mycket trevligt sätt. Ett personligt värdskap på ett professionellt sätt, som tyvärr allt för ofta lyser med sin frånvaro nu för tiden.
Man blir glad, helt enkelt och man trivs!
Rummen, hotellet, matsalen toppenbra.
En extra eloge till frukosten som var väldigt bra. Det var inte den största frukostbuffé vi upplevt, men en av de allra bästa. Fokus på kvalitet och inte kvalitet.
Vi hade med vår hund och hon (och vi) kände oss väldigt välkomna, på rummet, i frukosten, i receptionen - ja över allt! Vovven fick en egen hundsäng och vatten och matskål på rummet. Bara en sådan sak! Värdskap! Tack, vi kan varmt rekommendera detta fina trevliga hotell mitt i stan. Vi kommer tillbaka!
Stort tack!

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Johan E
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2022

Hej Johan,
Wow! Stort tack för att ni valde att bo hos oss på the Sparrow och för er vänliga återkoppling.
Roligt att läsa att ni trivdes hos oss och tack för att du återkopplat detta till oss!

Vi jobbar ständigt med att skapa minnesvärda stunder för våra gäster Vi jobbar mycket med vårt värdskap och konsten att få våra gäster att känna sig välkomna, så det är extra roligt att ni omnämner detta.

The Sparrow Hotel är ett unikt, franskinspirerat boutiquehotell beläget i centrala Östermalm.
Våra rum är färgglada och eleganta med en viss parisisk särart som får våra gäster att känna sig som hemma. En varm och välkomnande plats för gäster från här och utomlands. Ett intimt hotell, nära stadens puls och stadens fridfulla parker; perfekt för affärsmöten och utekvällar på stan.

Vi älskar när våra gäster är nöjda och glada med sin vistelse och vill besöka oss snart igen.
Vi finns här för er!

Omdömet skrevs 31 mars 2022

The Sparrow är ett perfekt hotell för dig som vill bo centralt vid Stureplan, med trevlig personal, grym restaurant/ vinbar/ frukost, och rum som ”känns som hemma”.

Känner mig alltid välkommen och allt funkar som det ska. Rekommenderas

Restyp: Reste i arbetet
Tack olehF5243YB
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2022

Stort tack Ole för din vänliga återkoppling och för att du väljer att bo hos oss på the Sparrow.
Vi uppskattar när våra gäster tar sig tid och vill återkoppla till oss hur deras upplevelse är hos oss!

Vi jobbar ständigt med att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster och vi älskar när våra gäster är nöjda och trivs hos oss på the Sparrow.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 31 mars 2022

Jag är en kräsen hotellgäst och vistelsen på The Sparrow hotel var en både en exklusiv och bekväm upplevelse för mig. Detta lilla boutique hotell kändes både intimt och bekvämt. Sköna sängar och fantastisk mat. Både middag och frukost var bland det bästa jag ätit. Frukosten var lite extra bra med en balanserat och smakrikt urval av franska delikatesser. Läget är dessutom fenomenalt, med närhet till Stockholms finaste restauranger, affärer och uteliv.
Jag kommer med all säkerhet att boka rum på The Sparrow Hotel igen!

Rumstips: Rum ut mot Birger Jarlsgatan är lite bullrigare men inte störande.
Tack Caroline H
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2022

Hej Caroline,

Stort tack för att du valde att bo hos oss på the Sparrow och för din vänliga återkoppling.
Roligt att läsa att du trivdes hos oss och tack för att du återkopplat detta till oss!

En varm och välkomnande plats för gäster från här och utomlands.

The Sparrow har en av de mest autentiska bistroerna, en välkomnande vinbar och hotellrum med en personlig touch.
Sparrow Bistro & Wine Bar erbjuder innovativa franska rätter från kändiskocken Mathias Dahlgren och ett omfattande vinutbud. Bistromenyn, frukosten och vinlistan förstärker ytterligare den parisiska atmosfären på hotellet som är utvalt av Mathias Dahlgren.

Vi finns här för dig!

Omdömet skrevs 16 mars 2022

Trevligt hotell med fina rum , bra frukost.
Mycket mysigt!
Centralt läge med promenad avstånd till det mesta. Bra och trevlig personal både i receptionen och vid frukosten. Vi hade ett rum mot gården väldigt fin och tyst på natten.

Tack Heoa62
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2022

Hej Enrique,

Stort tack för din vänliga återkoppling!
Roligt att läsa att ni trivdes hos oss på the Sparrow!

Vi jobbar ständigt med att skapa minnesvärda stunder för våra gäster och vi uppskattar så att ni återkopplat från er vistelse. Hoppas att ni firade ordentligt.

Välkomna tillbaka snart igen.
Vi finns här för er!
Vänliga hälsningar,