2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Boka nu, betala på plats
SPARA 64 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
SPARA 64 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Orbitz.com148 US$
Official Hotel148 US$
Prestigia.com212 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Hotell mitt i city, nära till allt. Receptionens service mind och bemötande var fantastiskt bra. Rent o fräscht rum, skön dubbelsäng, badrummet rent o snyggt men lite för litet.

Frukosten riktigt bra,

Rumstips: Glöm bilen om du ska bo här,.parkering i Stockholm är löjlig dyrt i city om du ens hittar ngn parkering
Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack 796tonil
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej Toni,

Stort tack för er vänliga återkoppling och omdöme och för att ni valde att bo hos oss på the Sparrow!
Roligt att läsa att ni trivdes och att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse, vilket vi uppskattar.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 2 maj 2021

Fantastiskt trevligt hotell med det lilla extra. Känns litet och man blir personligt bemött. Rummen har allt man kan önska sig och det kändes lite som att vi hamnat i Paris med balkong, stimmigt stadsliv utanför fönstret och vackra husfasader. Väldigt skön säng. Frukosten var extra bra med något färre riktigt goda saker istället för en överdådig buffé.

Tack 762fridaw
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Hej Frida,

Stort tack för er vänliga återkoppling och tack för att ni valde att bo hos oss på the Sparrow Hotel.
Roligt att läsa att ni trivdes och uppskattade hotellet med vår ambience, rum och läge, bemötande och likaså frukosten.

Vi hoppas att ni besöker oss snart igen!
Varmt välkomna tillbaka!

Hälsningar

Omdömet skrevs 21 april 2021

Den enda negativa jag kan komma på är väl att dygnen på detta hotell borde ha fler timmar! Vi blev uppgraderade och hade en fantastisk vistelse.
Frukosten hade toppenråvaror. Inget överdåd men inget sakandes utan fylldes på och var flott upplagt.
Allt superb!
Personalen trevlig.
Unik och mysig atmosfär. Som gäst kände vi oss väldigt speciella och ompysslade.

Tack 860birgittab
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2021

Hej Birgitta,

Stort tack för din vänliga återkoppling från er vistelse och tack för att ni valde att just bo hos oss på The Sparrow.
Vi uppskattar så att ni vill dela med er av er vistelse till oss och det är så roligt att läsa att ni trivdes hos oss!

Jag kommer med glädje att dela detta med resten av vår fantastiska personal!
Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till The Sparrow snart igen!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Jag, min fru och vår ettårige son hyrde en minisvit på Sparrow i samband med flytt mellan lägenheter. Jag hade hört gott om Sparrow sedan tidigare och dessutom låg hotellet mitt emellan lägenheterna vi flyttade ifrån respektive till.

Läget är perfekt för turister. Jag är infödd stockholmare och enligt mig har denna delen av stan mest att erbjuda. Nära till mycket shopping, bra restauranger och trevliga promenadstråk. Man kan sedan ta sig enkelt med tunnelbana till övriga stadsdelar såsom Södermalm, Kungsholmen mm.

Sparrow visade sig vara ett riktigt härligt litet hotell. Vi blev otroligt väl bemötta av all personal, från hotellobby till restaurang och all servicepersonal. Servicen var exceptionellt bra. Frukostbuffén var varierad och mycket bra. Vi stannade och åt middag på hotellet vilket kan rekommenderas. Riktigt bra mat till vettiga priser.

Rummet var stort och luftigt och trots att hotellet ligger i affärsdistriktet med trafik och rörelse dygnet runt så var det förvånansvärt tyst. Rummet såg ut precis som på bilderna och var mycket fräscht.

Sammanfattningsvis var vi mycket nöjda med hotellet och vi kan varmt rekommendera det till alla. Ett extra plus att de kontaktade oss dagarna innan för att höra efter hur gammal vår son var så att de kunde förbereda med barnsäng. Två extra plus för att de välkomnar hundar i äkta fransk anda.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack christianjF10FY
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2021

Hej Christian,

Stort tack för er vänliga återkoppling från er vistelse hos oss på the Sparrow!

Vi uppskattar så att ni tagit er tid att återkoppla detta till oss och vi är så glada att läsa att ni hade en härlig vistelse i samband med er flytt mellan lägenheter. Extra roligt att läsa att ni uppskattade servicen från vår personal.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Hälsningar,

Omdömet skrevs 6 april 2021 från mobil enhet

Supermysigt, vackert och personligt hotell med jättefina rum och fantastisk personal. Härlig vinbar och underbart god frukost! Nära till allt, perfekt för besök med familjen eller romantisk parweekend.

Tack 203staffane
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2021

Hej Staffan!

Stort tack för ditt vänliga omdöme och att ni valde att bo hos oss på the Sparrow!
Roligt att läsa att ni trivdes med hotellet, våra rum, vår frukost, vinbar och att ni tagit er tid att återkoppla detta.
Extra roligt när vår service inriktade personal får beröm och blir omnämnda! Tack!

Varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar