Omdömet skrevs 19 september 2020

Vi fick uppleva en väldigt trevlig helg på det lilla mysiga hotel Sparrow. Trevlig frukost med fantastiskt bröd, Terrassen på innergården riktigt trevlig med godmat och en vinlista av internationell standard för ett bättre hotel med bra priser. Hotellrummen har väldigt bekväma sängar vilket vi värdesätter. Sedan är läget kanske det bästa i Stockholm för en nöjes och shoppingweekend.

Tack Peter S
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

Hej Peter,

Wow, stort tack för ert vänliga omdöme och återkoppling!

Så roligt att läsa att er helg blev lyckad och att vi fick vara en del av den!.
Trevligt att läsa att ni uppskattade hotellet med vår frukost, Le Garden med mat och spännande vinlista och även rummen med våra sängar.

Vi uppskattar så att ni ville dela med er av er vistelse till oss och vi ser fram emot att ta hand om er igen nästa gång ni planerar att besöka oss.

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Man går in rakt från Birger Jarlsgatan, mitt i city och möts av ett lugn och en fantastisk välkomnande och trevlig atmosfär och känsla. Supertrevlig, personlig service, underbara rum och frukosten var perfekt (jag säger bara chokladcroissanter!) Vi åt middag på innergården, och även med högt ställda förväntningar så överträffades dem! Så gott!! Jag kommer definitivt tillbaka, inte minst för att besöka vinbaren som vi inte hann med denna gång.. Tusen tack för en underbar vistelse!

Tack lokamoja

Stort tack för er vänliga återkoppling och ert omdöme från er vistelse och att ni vill dela den med oss!

Roligt att läsa att ni trivdes med så väl rum, frukost, innergården och även servicen och personalen.
Vinbaren finns kvar och väntar på er nästa gång ni önskar besöka oss.

Vi ser fram emot att välkomna och ta hand om er nästa gång ni har vägarna förbi.

Omdömet skrevs 12 september 2020

Vi bodde 2 nätter, vistelsen och det centrala läget var perfekt! Väldigt trevlig och hjälpsam personal, fina rum med sängar man ville stanna kvar i. Frukosten innehöll det lilla extra med bl.a fantastiska croissanter. Stort plus är vinbaren och den härliga innergården Le Garden.
Vi ses igen!

Tack ResUlla
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

Hej Ulla,

Stort tack för din vänliga återkoppling och roligt att läsa att ni trivdes med er vistelse hos oss.

Extra roligt att du nämner våra fantastiskt serviceinriktade personal vilket jag med glädje skall framföra till resten av team Sparrow.

Hoppas att vi ses snart igen, välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Wow, en hotelldröm! Smakfullt, fräscht, rent, fantastisk mat och härlig personal. Rummen är trevligt inredda och ett stort plus är att vi fick ha med våra hundar, de fick till och med var sin korg och skålar. Hotellet ligger mitt i city och är en liten oas. Läget är perfekt, nära till allt. Vi kommer absolut komma tillbaka hela familjen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack mcloving06
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2020

Wow säger vi tillbaka, vilket härligt omdöme och stort tack för er vänliga återkoppling.

Roligt att ni uppskattade våra rum samt att era hundar också trivdes.
Glada och nöjda gäster (och hundar) är det bästa vi vet och vi uppskattar att ni delade med er av er vistelse till oss.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka snart igen!

Hälsningar

Omdömet skrevs 9 september 2020

Tack för en helt optimal vistelse!
Vi är så nöjda med rummet, den fräscha frukosten och servicen i receptionen. Optimalt!
Vi rekommenderar gärna er till våra nära och tjära.
På återseende!

Mvh
Tilda och Eric

Tack TildaBom
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2020

Hej Tilda,

Stort tack för ert varma omdöme och vänliga återkoppling!

Härligt att läsa att ni trivdes och är nöjda med rummet, frukosten och servicen i receptionen.
Alltid roligt och uppskattat att läsa när våra serviceinriktade medarbetare i receptionen blir omnämnda!

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen,

Vänliga hälsningar