Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt anonymt men centralt vid Stureplan. Trevligt bemötande i receptionen hela tiden. Rummet var fantastiskt fint med underbara sängar och lakan, så mjuka och sköna så vi köpte med oss dem hem. Lugnt läge trots att vi hade rummet mot gatan. Det är de små detaljerna som gör hotellet topp; ansiktsmask, sammetspåse, skolåda i garderoben mm.

Frukosten kändes mycket fräsch och annorlunda än det ”vanliga” köret. Personalen vid frukosten var serviceinriktade.

Stanna mer än en natt är mitt råd eftersom du inte vill kliva ur sängen.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Tellusbo
Christian Herslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Stort tack för att ni valde att bo på The Sparrow och för er vänliga återkoppling från er vistelse.

Det är alltid roligt att läsa när våra gäster är glada och nöjda och uppskattar den service och kvalitet som vi levererar varje dag till våra gäster. Extra roligt att se att ni även köpte med er våra lakan hem!

Jag skall med glädje dela er återkoppling med resten av teamet och vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till The Sparrow nästa gång ni besöker Stockholm!

Välkomna tillbaka!

Vänligen

Omdömet skrevs 3 juli 2020

En upplevelse av rang! Fantastisk atmosfär i anrik miljö. Rummet var magiskt, högt i tak, ombonat, fräscht och skönaste lakan! Bemötande och service på topp. Och, en fantastisk innergård där både kvällsdrink och frukost avnjöts. Helt klart mysigaste boutiquehotell i Stockholm!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 483jennieb
MrChristianHerslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2020

Bästa Jennie,

Stort tack för att ni valde att bo på The Sparrow och för din fina återkoppling från er vistelse!

Det är alltid roligt att läsa när gäster är glada och nöjda med sin vistelse. Vi jobbar ständigt med att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster där vår största inspiration är att se och läsa om er belåtenhet och upplevelse!

Nu vet du var vi finns nästa gång du önskar ett hotell i Stockholm!

Varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Ligger supercentralt, högt i tak i rummen, , riktiga vinglas på rummet, gammal fin byggnad, såååå sköna lakan och kuddar, fint badrum, bra temperatur på rummet, god men enkel frukost (trots Corona och ingen äggröra eller liknande), fin innergård, trevlig personal.

3  Tack Linda19732013
MrChristianHerslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2020

Hej Linda,

Tack för din vänliga återkoppling från din vistelse och tusen tack för dina vänliga kommentarer om så väl hotellet, läget, personal och även våra lakan!

Vi jobbar ständigt med att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster och det är alltid roligt att läsa när våra gäster är nöjda och uppskattar det vi erbjuder och serverar.

Vi hoppas att vi snart får se dig på The Sparrow Hotel igen!

Ha en skön sommar!

Välkommen tillbaka,

Vänligen,

Omdömet skrevs 25 juni 2020

Bott mig ”igenom” Stockholm under årens lopp. Upplevt fina Rival, utmärkta Haymarket och ett par dissar vid T-centralen, Östermalm och Vasastan. Det här hotellet vill ni uppleva! Inget önskemål var för litet eller stort - personalens bemötande är det bästa jag mött. Därtill; vackert rum med en fransk ”air”. Topp! Återvänder utan tvekan.

Restyp: Reste ensam
Tack Nilsbirger1

Hej Ellinor,

Stort tack för din vänliga återkoppling från din vistelse hos oss!

Wow! Tack så mycket för dina fantastiska kommentarer. Roligt att läsa att du uppskattade hotellet och personalens bemötande. Jag ska med glädje dela med mig av detta till resten av teamet.

Vi hoppas att vi snart får se dig på The Sparrow Hotel igen!

Varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 14 juni 2020 från mobil enhet

Mysigt hotell i vacker välbevarad byggnad. Super trevlig personal (välkomnades av Philippe som var proffsig, trevlig och serviceminded). Trevlig fransk Bistro på innergården. Förrätten och efterrätten var kanon. Huvudrätten väl godkänd.

Tack susannab32
MrChristianHerslow, Hotelldirektör på The Sparrow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2020

Hej Susanna,

Stort tack för att ni valde att bo hos oss på the Sparrow och för din återkoppling från er vistelse!
Så roligt att läsa att ni trivdes och att Philippe tog väl hand om er vilket jag med glädje skall framföra till honom och även resten av Sparrow teamet. Roligt också att ni även trivdes i vår franska Bistrå på vår innergård - Le Garden.

Vi jobbar ständigt med att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster i allt vi gör på ett personligt och välkomnande sätt och vi glädjer oss alltid när vi får positiv återkoppling från våra gäster.

Önskar er en skön sommar och även varmt välkomna tillbaka när ni behöver hotell i Stockholm igen,

Vänliga hälsningar,