“Husmanskost när den är som bäst”

Mom's Kitchen Nybrogatan
Kök: Svenskt
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Bästa svenska husmanskosten. Alltid något gott att välja. Köper alltid två rätter att ta med, eftersom jag bort närheten. Utländska gäster som vill pröva svenskt skall ju välja Swedish meatballs. Gillar även deras långkok och alla fiskrätter.

Datum för besöket: januari 2020
Tack JohanFsthlm
chrismj7k, Owner på Mom's Kitchen Nybrogatan, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Thank you so much for your wonderful feedback! We sincerely appreciated your business and your always welcome back to mom’s Kitchen!
Sincerely,

Omdömet skrevs 22 december 2019

Mom's på Nybrogatan är ett litet ställe med stor mat. Den begränsade menyn är inget hinder då den är av hög klass. Man kan luras av att den ligger i plastlådor. Dock serveras den på riktiga tallrikar. Rekommenderas starkt speciellt för en lunch.

Datum för besöket: december 2019
Tack P_Anders_L
chrismj7k, Chef på Mom's Kitchen Nybrogatan, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Thank you so much for your wonderful feedback. We sincerely appreciated your support. Your always welcome back to Momskitchen.

Omdömet skrevs 19 november 2019

Vill bara passa på att tipsa om denna trevliga lilla resturang mitt på Östermalm. En dagens lunch för 98kr med sallad bröd och kaffe inkluderat. Restaurangen är en liten och enkel lokal, perfekt för familjer eller som vi, ett gäng kollegor. Maten var utsökt, trevlig och hjälpsam personal som guidade mig (gluten)!! Rekommenderar varmt!

Datum för besöket: november 2019
2  Tack juliaklint
chrismj7k, Owner på Mom's Kitchen Nybrogatan, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2019

Thank you so much for your wonderful comment. We sincerely appreciate your feedback. You are always welcome back to Mom’s Kitchen.
We wish you a wonderful holiday season.

Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Hade lite bråttom häromdagen valde därför att prova Moms Kitchen som en kollega hade rekommenderat. Trevligt ställe med trevlig personal och bra priser.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack peruanfoodlover
chrismj7k, Owner på Mom's Kitchen Nybrogatan, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2019

I sincerely appreciate your wonderful feedback! It was a pleasure having you over at mom’s Kitchen. You’re always welcome back to Moms Kitchen. You can also check out our new location in the heart of Stockholm city.

Mom’s Kitchen #2
Drottninggatan 92

Wishing you and your family a wonderful holiday season.

Omdömet skrevs 17 oktober 2019

Mycket bra lunch. Vi beställde den traditionella svenska köttbollar och var mycket nöjda. Liten ställe med enkelt inredning och trevlig service. Bra priser.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack Evaeli260
chris t, Owner på Mom's Kitchen Nybrogatan, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2019

Thank you so much for your wonderful comment. I sincerely appreciated your feedback! You’re always welcome back at Moms Kitchen.

Please check out our newest location:

Mom’s Kitchen
Drottninggatan 92-94

Resenärer som tittade på Mom's Kitchen Nybrogatan tittade också på

Besökt Mom's Kitchen Nybrogatan? Berätta vad du tyckte!