“Lunch”

Lägg till den.
Lilla Rott
Rankad som nr 1 570 av 3 497 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Enkel resturang med stort urval av goda maträtter. Kan vara trångt mellan 11.30 och 12.30. Trevlig personal.

Tack Thomas L

Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Har slösas det inte med ost, härliga gratinerade rätter. Kan vara lite trångt vid lunch, vill få in alla till bords. Kommer tillbaka.

Tack Mikael O
Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

God och vällagad mat och trevlig service. Inte så mysig miljö så vi brukar hämta mat och är alltid nöjda.

Tack Lotta K
Omdömet skrevs 28 april 2017

Det är min bästa restaurang till bra pris och fantastisk service När jag en gång bad om en doggerbag för jag fått så mycket pasta med skaldjur var det inga problem och när servitören fick höra att jag skulle äta ensam för min fru skulle åka bort gav han mig en hel portion till att värma och äta i min ensamhet som han sa.Till en sån restaurang vill man gärna återvända och rekommendera. Familjär känsla,god Italiensk mat ofta fullsatt och många stamkunder som hittat dit fast de rest långt.Uteserveringen är populär.

Tack Kennerth_1
Omdömet skrevs 13 juli 2015

En bra pizzeria med ett bra utbud av både pizza, pasta och vissa andra rätter. Populärt ställe med tryck hela tiden. Verkar var populärt ställe att hämta mat på. Bra och stora pizzor.
Hela pizza- och pastamenyn finns i glutenfritt alternativ. Kanonbra! Likaså har de en skylt i kassan där man uppmanas att fråga om allergier!
Humana priser.

Tack Thomas L

Resenärer som tittade på Lilla Rott tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län
Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Lilla Rott? Berätta vad du tyckte!