Clarion Collection Hotel Wellington(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurang
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Preferred Hotels
  • Frukost ingår
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 100 US$/natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 16 november 2017 från mobil enhet

Väldigt romantisk hotell med bästa servicen någonsin i Sverige. Hade speciella önskemål som löstes proffsigt helt utan problem. Något som betydde mycket för oss. Guldkant!
Ligger inte jättecentralt. Men hittade dit smidigt.
Fräsch städning och badrummet var mycket fint. Säng med himmel och mysig belysning. Perfekt!

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Lollo P
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Perfekt läge med många bra restauranger i området och en fin byggnad, men en besvikelse. Rummen är charmiga i äldre stil men erbjuder ingenting utöver det vanliga för det pris de tar. Frukosten har bara det som förväntas, ingenting extra. Vi saknade croissanter och någonting sött som avslutning, det var slut enligt personalen.

Helt ok men det finns bättre och charmigare hotell i Sthlm i denna prisklass.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack my234
Omdömet skrevs 28 maj 2017

Personalen har varit så trevliga, och maten har alltid varit bra, de tillfällen vi varit där. Vinet de har rekommenderat har också varit fint eller väldigt gott. Miljön är så vacker och jag älskar att bara droppa förbi på en matbit eller bara ett glas vin efter jobbet.

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack jobbarende
Omdömet skrevs 10 maj 2017

1700-tals stilen från Clas på Hörnet är borta och man har en ganska modern stil. vi var en förbeställd grupp på 30 personer och det fungerade väldigt bra. Tillräckligt många, och trevliga, serveringspersonal och maten var riktigt bra. Crème Brulèt var faktiskt en av de bästa jag ätit och den ugnsbakade rödingen var mycket bra! Vinerna var riktigt bra.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Ulf K
Omdömet skrevs 11 april 2017

Ett charmigt gammalt 1700 tals hus mitt i Vasastaden som blivit varsamt och fint renoverat. Rummen är smakfullt inredda och sängarna väldigt sköna att sova i.
Jag stördes inte av några ljud trots det centrala läget och dagis jämte.
Väldigt trevlig och service inriktad personal.

• Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack Joachim H