Omdömet skrevs 28 maj 2017

Personalen har varit så trevliga, och maten har alltid varit bra, de tillfällen vi varit där. Vinet de har rekommenderat har också varit fint eller väldigt gott. Miljön är så vacker och jag älskar att bara droppa förbi på en matbit eller bara ett glas vin efter jobbet.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack jobbarende
Omdömet skrevs 10 maj 2017

1700-tals stilen från Clas på Hörnet är borta och man har en ganska modern stil. vi var en förbeställd grupp på 30 personer och det fungerade väldigt bra. Tillräckligt många, och trevliga, serveringspersonal och maten var riktigt bra. Crème Brulèt var faktiskt en av de bästa jag ätit och den ugnsbakade rödingen var mycket bra! Vinerna var riktigt bra.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Ulf K
Omdömet skrevs 11 april 2017

Ett charmigt gammalt 1700 tals hus mitt i Vasastaden som blivit varsamt och fint renoverat. Rummen är smakfullt inredda och sängarna väldigt sköna att sova i.
Jag stördes inte av några ljud trots det centrala läget och dagis jämte.
Väldigt trevlig och service inriktad personal.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Joachim H
Omdömet skrevs 28 mars 2017

Det som tidigare hette Clas på hörnet har bytt namn till Browallshof Hotell och Matsal.
Ett litet pittoreskt hotell som påminner om hemmiljö i ett äldre anrikt hus.
Alla rummen är olika och charmiga på sitt sätt.
Frukosten god, inte tilltagen, men tillräcklig.
Prisvärt upplever jag.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Y886OOjanw
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

En väldigt trevlig kväll med underbar mat! Samtliga var mycket nöjda; entrecoten var fantastisk, torsken och rödingen var mycket gott. De rekommenderade vinerna passade perfekt! Sällskapet var lika nöjda med förrätter och efterrätter. Trevlig och mysiga lokaler, grym personal!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Johanna G