“Fantastiska tilltugg”

Rankad som nr 18 av 3 393 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Starten var fantastisk, otroligt goda tilltugg som köket bestämde. När det kom till varmrätterna så sjönk upplevelsen, kontrasten blev stor. Det lyfte till efterrätten igen.

Tack Anna-Karin A

Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

En barndomsvän med respektive kom på besök så jag med sambo tog dem hit.

Gästerna bor i London med allt vad det innebär på matscenen. De och vi var dock helt hänförda av maten - sjukt gott, väl presenterat och bra stämning. Uppe i samma klass som Lilla Ego!

Rekommenderas varmt!

Tack Jörgen S
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastisk välkomponerad och vällagad tre rätters måltid med utmärkt service.
Fanns bara en sak att klaga på och vi var alla vid vårt bord överens om det.....och det var STOLARNA i Tvätteriet!!! Hemska hårda utan ryggstöd.....detta MÅSTE ni åtgärda då kommer vi gärna tillbaka och ni får då 5 stjärnor!!

Tack Louise B
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Mycket bra. Men det är för trångt för att få full pott. Och lite för dyrt. Maten är mycket bra, kul koncept och ovanliga smaker. Dock var det godaste en extrarätt vi delade på. Tur att vi la till den. Personalen är dock bär betyg 5(max).

2  Tack Mikael S
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Hade höga förväntningar och trots det så överträffades de med råge. Vilken mat!! Välkomponerat och med väldesignade rätter. Grönsaker krispiga utan motstycke. Serveringen, wow, proffsig av pålästa uppmärksamma och lyhörda. Tack, Jonna för en oförglömlig kväll.

Tack 785leifl

Resenärer som tittade på Adam & Albin Matstudio tittade också på

Besökt Adam & Albin Matstudio? Berätta vad du tyckte!