“Trivsel på topp i fransk miljö”
Omdöme om Boulebar Rådhuset

Boulebar Rådhuset
Rankad som nr 1 228 av 3 471 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: Boulebar Rådhuset ligger nere i tunnelbane-stationen Rådhuset på Kungsholmen. Här kliver du rakt in i en annan värld långt ifrån kontrollanter, omöjliga tidtabeller och stressade pendlare. Istället möter du en fransk parkatmosfär med härligt grus, sköna karaktärer och bra mat. Så samla gänget för en boulematch och middag i en annorlunda miljö under jord, sen får ni kalla det för kick-off, after-work, företagsevent, möhippa eller precis vad ni vill. Det viktigaste är att ni umgås och har kul tillsammans. Välkomna.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk service hela kvällen, från baren via boulepersonal till serveringspersonal. En toppenkväll på en fransk bakgård som ligger i Rådhusets T-bana. Rekommenderar verkligen musslor, råbiff och creme brulée

Tack Fredrik L

Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Avslappnat, kanonservice och bra mat på samma gång! Smårätter med ett verkligt brett spann, alla välgjorda utan att krångla till det! Överraskande bra vin, som rekommenderas av personalen. Hit går jag gärna igen

Tack Stefan P
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Helt otippat hittar vi denna pärla i tunnelbanenedgången till Rådhuset. Franskt och mycket vällagat till en prisnivå som fick oss att häpna. Två dagens, en flaska gott rött, dessert, avec och kaffe under 600 kr per person. Kan varmt rekommenderas även om man inte planerar att spela boule, i synnerhet i vintertid när det är mörkt ute.

Tack Marita60
Omdömet skrevs 16 november 2017

Lite trångt men väldigt gemytligt. Bra service. Bra mat. Bra sortering på öl och vin.
Restaurangen ligger I direct anslutning till Boulebanerna vilket skapar en trevlig atmosfär.

Tack 181christera
Omdömet skrevs 5 november 2017

Under jord och med ingång vid tunnelbaneuppgång Rådmansgatan ligger Boulebar. Vi började med en lite drink, fick en bra introduktion till spelet av en duktig instruktör och spelade i cirka 1,5 timme. Sedan middag på samma ställe som överraskade med riktigt god mat - dessutom stora rikliga portioner. Inga problem att fixa till veg om man vill.

Tack 490satishs

Resenärer som tittade på Boulebar Rådhuset tittade också på

Besökt Boulebar Rådhuset? Berätta vad du tyckte!