“Take away”

Rankad som nr 1 569 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr så var vår take away en stor besvikelse. Vi åt Palak Paneer och Chicken balti papaya. Maten var inte fräsch utan simmade i ett tjockt lager av unken ghee eller olja. Smakade inte nylagat och det gick inte att äta upp.
Kommer inte att beställa något där igen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack e_stockholm

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Vi tog take away. En kyckling balti med papaya och en palakpaner.
Otrolig tung och fet mat...vi kunde smälta maten på hela natten

Datum för besöket: juli 2020
Tack DeepPurple64
Omdömet skrevs 19 mars 2020

Lite sliten restaurang. Känns lite rörigt när man kommer in och ska beställa och betala innan man kan sätta sig ned. Bestick och glas hämtar man själv och maten serveras till bordet. Jag åt Sizzlar och tyckte inte det var något speciellt. Maten var inte mer än ok. Personalen kändes stressad då detta var mitt i fredags lunchen.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Ronny_R30
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Jag tycker det är synd att Indian Garden fått många dåliga omdömen, för när jag var här smakade maten utmärkt! Lokalen hade kunnat piffas upp lite grann, men servicen var utomordentlig och maten kom snabbt. Mycket trevlig personal. Min pappa, som beställde sizzlar, var jättenöjd och jag som beställde palak paneer likaså. Väldigt gott vitlöksbröd! Vi kom in för en sen lunch vid kl. 14:30 ungefär en lördag och då var det väldigt lugnt i lokalen. Jag kommer definitivt komma tillbaka för palak paneeren. Avskräcks inte av de andra omdömena, Indian Garden serverar mycket god mat!

Datum för besöket: januari 2020
Tack moakaaarlsson
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Uselt, andra gången vi äter på restaurangen. Dyrt och dåligt. Aldrig igen. Obegripligt med tidigare positiva omdömen.

Datum för besöket: november 2019
Tack 791MariaL791

Resenärer som tittade på Indian Garden tittade också på

Besökt Indian Garden? Berätta vad du tyckte!