“Helt OK kebab och pizza.”
Omdöme om Pizzeria Maestro

Pizzeria Maestro
Rankad som nr 2 032 av 3 416 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ungarna åt glutenfri pizza, och botten var mycket bättre än de flesta andra vi ätit. Dock en barnpizza kostade 95 + 20kr.
Kebabtallrik åt jag och även den var bra!

Tack Ted S

Omdömet skrevs 12 december 2017 från mobil enhet

En av den värsta falafeln jag ätit. Ofräscht som attans. Undvik. Kollegan kunde inte äta upp när han såg att personalen stoppade händerna direkt i fritsen och provsmakade. Kändes allmänt ofräscht hela stället.

1  Tack Stefan H
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Servicen strålande, definitionen av snabbmat. Fick min kebabtallrik med ris under minuten. 89:- inklusive dryck. Helt ok pris.
När det kommer till maten blir man besviken. Torrt och underkokt ris, näst inpå kall kebab, en tomatskiva och lite hård sallad. Smaklöst. Inte en upplevelse värd att besöka igen.

Tack kompaaa
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Rikligt med saftig kebab men inredningen är desto mer smaklös. Blandat klientel med allt från kladdiga barnfamiljer till snabbmatshungriga ensamvargar.

Tack jjsthlm
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

En enkel restaurang med ett brett och främst gott utbud av snabbmat som kebab och pizza i olika former och varianter.

Snabb service och inget krångel

Tack Highcoaster

Resenärer som tittade på Pizzeria Maestro tittade också på

Besökt Pizzeria Maestro? Berätta vad du tyckte!