“Provocerande dåligt!”

Rankad som nr 2 016 av 3 399 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Vi njuter regelbundet av besök i Berwaldhallen. Äter alltid något smakligt före konserterna. Men ikväll har köket fallerat. Iskall tallrik med ljummen potatis, svårdefinierbar miniatyr-lax, frän sås och märklig sallad till ett högt pris! Provocerande dåligt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack keithmoon1972
mariae955, Owner på Bar & Cafe Berwald, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Hej Mikael!

Vad tråkigt att du hade en dålig upplevelse i caféet. Jag ser att du fram till i fredags har haft bra upplevelser hos oss, många gånger också vilket glädjer oss. Det hade varit väldigt bra om du hade kontaktat personalen på plats i detta fall, så att vi hade kunnat byta ut din rätt och framför allt utreda vad som kan ha gått fel. Vad jag kan förstå blev det inte gjort. Kontakta oss gärna på vår mailadress med kontaktuppgifter så att vi kan få lite mer information av dig.

Med vänlig hälsning
Maria Elwing
Bar & Café Berwald

Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Att gå med vänner hit strax före en konsert är härligt. Enkelt att förbeställa via Mail. Liten men bra meny som bytes då och då. Trevlig service som gör det bästa av den enkla och i grunden ganska tråkiga lokalen. Även om vi oftast sitter på parkett har vi funnit det trevligast att äta på det översta planet, lugnt och skönt. I går åt vi skagenröra och kallrökt lax, allt till vår belåtenhet. Vi vet att maten serveras på ganska tråkiga papptallrikar av både miljöskäl men även för att undvika slammer vid avdukning under konserten. Enda nackdelen med detta är att besticken är väldigt tunga jämfört med assietten. Detta medför att vi lätt tappar bestick på golvet vid avdukning.

Datum för besöket: november 2019
Tack yngen
mariae955, Ägare på Bar & Cafe Berwald, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2019

Hej!
Vad härligt att höra att ni fick ett fint besök hos oss på Café Berwald. Tack för din fina recension. Och tack för tipset om besticken, vi uppskattar din feedback. Vi hoppas att vi snart får se dig igen hos oss!
Med vänlig hälsning Maria Elwing

Omdömet skrevs 16 december 2015 från mobil enhet

Skall på konsert och behöver då en matbit innan.Gravad lax med potatissallad är både god och välsmakande.Trevlig personal som servar uppe på 3e våningen.
Förbeställ gärna så får Du maten snabbt och bokat bord.

Datum för besöket: december 2015
1  Tack Jangen
Omdömet skrevs 13 december 2015

Bra för den som är hungrig och behöver lite mat snabbt. Ingen gourmetrestaurang men rent och fräscht.

Datum för besöket: december 2015
Tack Vinexperten
Omdömet skrevs 26 augusti 2015

Datum för besöket: augusti 2015

Resenärer som tittade på Bar & Cafe Berwald tittade också på

Besökt Bar & Cafe Berwald? Berätta vad du tyckte!