“Bubbelafton”

The Secret Garden
Rankad som nr 165 av 3 439 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt, Grill, Vinbar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Secret Garden står för kärlek och respekt och det avspeglas i vår trevliga personal, våra gäster och i vår meny. I lugn, avslappnad och rustik miljö kan du njuta av vår fina meny och våra smakrika viner. Secret Garden välkomnar alla öppensinnade till en lugn och hemtrevlig miljö mitt i Stockholm. Vår mysiga innergård i riktig Gamla Stan-atmosfär är en unik och lugn mötesplats för alla!
Omdömet skrevs 20 augusti 2021

Trevlig bar med härlig armosfär. Bra löge mitt i hjärtat av Stockholm. Drinkar och bubbel rekommenderas!

2  Tack Nomad181886

Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa viben i stan.Här man hänger.!Är gärna här med ett härligt gäng vänner och dricker några glas i en härlig atmosfär.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack Ella W
Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa baren i Stockholm! Supertrevliga bartenders, servitörer och ordningsvakter! Fräsch toalett!kom hit!

2  Tack annajF1919LT
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Drinkarna vi fick in smakade vatten och juice.
När vi påtalade detta för servitrisen så fick vi ett fnys till svar.
Hon tog in en 4a vodka för att blanda i våra drinkar men då skulle vi betala 90 kronor för det. Jag smakade på "Vodkan" och den varken smakade eller luktade som 40% sprit.
Detta stället blandar ut spriten med vatten. Gör inte vårt misstag, gå till något vettigt ställe istället.

2  Tack Johannes_Eri89
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Jag och mina vänner är stammisar på secret garden och vi blir aldrig besvikna! (Förutom när det är fullsatt, haha) #freebritney

2  Tack S5634RQclaras

Resenärer som tittade på The Secret Garden tittade också på

Besökt The Secret Garden? Berätta vad du tyckte!