“Urusel och obehaglig vaktpersonal”
Omdöme om The Secret Garden

The Secret Garden
Rankad som nr 213 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt, Grill, Vinbar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Secret Garden står för kärlek och respekt och det avspeglas i vår trevliga personal, våra gäster och i vår meny. I lugn, avslappnad och rustik miljö kan du njuta av vår fina meny och våra smakrika viner. Secret Garden välkomnar alla öppensinnade till en lugn och hemtrevlig miljö mitt i Stockholm. Vår mysiga innergård i riktig Gamla Stan-atmosfär är en unik och lugn mötesplats för alla!
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Utan någon anledning blev jag utkastad, enligt vakten var jag för full. Försökte förklara att jag hade druckit 2 glas vin innan jag kom dit, men det spelade ingen roll. Han skämde ut mig inför min sambo och mina vänner. Jag hade precis beställt in en flaska vin varav han sa "Jag skiter i din flaska vin."

Kommer aldrig gå dit igen. Den vaktstyrka de har är otroligt otrevliga och omedgörliga. Kommer klippa "Vip-kortet" jag fick när stället öppnade.

Byt ut er vaktpersonal eller låt dem gå några LGBT-kurser! Fy fan!

1  Tack 40mikaell

Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk stämning och så trevlig personal! Perfekt läge vid slussen. Vi var här en torsdagskväll och det var kö utanför så tips är att komma i tid

1  Tack Alex D
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Älskar detta ställe!!! 10/10 bäst a folket bästa alla bösta allt i love tvis så mkt teeees så bra 10/10 sa jaaaaaaaaaaaaag!

1  Tack gwjtl
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Supertrevlig bar/restaurang med personal som definitivt kan service! Nice utbud av dryck och tilltugg. Rekommenderar starkt för alla oavsett könnstillhörighet, sexuell läggning osv!

1  Tack Kajsasellgren
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Världens gladaste bar, man kan verkligen vara sig själv här och personalen är super;))

Rekomenderar starkt att komma hit under pride veckan

1  Tack juliatY4560CT

Resenärer som tittade på The Secret Garden tittade också på

Besökt The Secret Garden? Berätta vad du tyckte!