“Bästa bar”

The Secret Garden
Rankad som nr 169 av 3 435 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt, Grill, Vinbar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Secret Garden står för kärlek och respekt och det avspeglas i vår trevliga personal, våra gäster och i vår meny. I lugn, avslappnad och rustik miljö kan du njuta av vår fina meny och våra smakrika viner. Secret Garden välkomnar alla öppensinnade till en lugn och hemtrevlig miljö mitt i Stockholm. Vår mysiga innergård i riktig Gamla Stan-atmosfär är en unik och lugn mötesplats för alla!
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Världens gladaste bar, man kan verkligen vara sig själv här och personalen är super;))

Rekomenderar starkt att komma hit under pride veckan

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack juliatY4560CT

2024 av 317 omdömen

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Fruktansvärt, vi var några vänner på besök under Prideveckan, servisen var mer än okej men tyvärr slängde vakterna ut oss mest på grund av vår sexuella läggning. Så tråkigt med en bar som utger sig för att vara vara gayfriendly!

3  Tack jockekim
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Kom hit! Jag lovar det blir kul! Speciellt om robin är här!!!!! Xxxx Kom och Dansa och ha en underbart magnifik super eftermiddag / kväll / natt / tidig morgon (ni vet vad jag mensr). Ni kommer aldrig nånsin aldrig glömma i hela era liv denna underbara magnifika plats! Lovar lovar lovar på hedersord!

2  Tack inesmZ7410XG
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Supertrevligt, mycket folk och god dryck. Vi var fyra vänner som inte setts på ett år och hade en helkväll och hade supertrevligt!

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Adventure591737
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Super trevlig service. Mysigt.personalen fixade bord och filtar. Bästa läget i stan!! Rekommenderas varmt❣

2  Tack charlotterX9206EJ

Resenärer som tittade på The Secret Garden tittade också på

Besökt The Secret Garden? Berätta vad du tyckte!