“Stockholm bästa ställe”

The Secret Garden
Rankad som nr 713 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt, Grill, Vinbar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Secret Garden står för kärlek och respekt och det avspeglas i vår trevliga personal, våra gäster och i vår meny. I lugn, avslappnad och rustik miljö kan du njuta av vår fina meny och våra smakrika viner. Secret Garden välkomnar alla öppensinnade till en lugn och hemtrevlig miljö mitt i Stockholm. Vår mysiga innergård i riktig Gamla Stan-atmosfär är en unik och lugn mötesplats för alla!

Otroligt bra ställe, bra musik, bra drinkar och bra service. Ett måste vid besök i Stockholm.
Finns inget annat ställe som spelar så bra musik.

Tack Vikkar5

Omdömet skrevs 13 maj 2021

Alltid lika trevlig och mysigt. Grym bemötande och alltid får en och känna sig bekväm. Man lämnar och mår bra.

Tack 112aishaf
Omdömet skrevs 12 maj 2021 från mobil enhet

Alla borde komma hit! Trevlig stämning, härlig personal bra priser. Alla är välkomna och det är så trevligt att vara här!

Datum för besöket: april 2021
Tack RobinS2595
Omdömet skrevs 8 maj 2021

Väldigt bra service, behövde inte stå i någon kö och dom skätte allt perfekt! Servisen kom snabbt efter att vi satte oss ner! PERFEKT!

Tack 493linusm
Omdömet skrevs 8 maj 2021

Best service ever and good staff.
Bra placering på baren, jättefint inne.
Behöver ej vänta länge i kö på vakten baren eller utanför i kö

Tack johannalO934AJ

Resenärer som tittade på The Secret Garden tittade också på

Besökt The Secret Garden? Berätta vad du tyckte!