“Mycket mysig restaurang med bra kypare och god mat. ”

STHLM TAPAS Vasastan
Boka med
STHLM TAPAS Vasastan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 12 av 3 513 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt, Svenskt
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Mycket mysig restaurang med skön lagom casual atmosfär med mycket bra kypare som tar sig tid för varje gäst så alla ska känna sig välkomna och omhuldade. Det I kombination av väldigt god mat i tapas form, dock ej specifikt spansk, vilket gör att man kan prova på allt möjligt. Vi kommer absolut att återkomma till denna restaurang och äta fler gånger och rekommenderar den till vänner o bekanta.
Tack till våran kypare Peter med övrig personal.

Ps. Låååångkokt chili con Carne på högrev var jättegott och likaså blackened bbq spare ribbs. Men allt höll överlag väldigt bra kvalitet så allt var gott...
Mvh Dan o Helena

Tack Dan L
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2018

Hej Dan och Helena
Tusen tack för senast. Superskoj att få ha er hos oss. Tack även för det fina betyget. Det gör oss stolta som tuppar och vi ska verkligen göra allt vi kan för att förtjäna lika bra betyg nästa gång vi ses.

Ha det bäst och hör av er om det finns något vi kan göra för er.

Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

extremt trevligt bemötande från alla i personalen! första rätterna kom väldigt snabbt och resten i lagom takt. godast var scampi och dumplings, quesadillas var det enda som inte imponerade. vi är sjukt nöjda med besöket, verkligen prisvärt :) vill absolut komma tillbaka.

Tack jnnfralissa
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2018

Hej Jennifer.
Tusen tack för senast. Verkligen kul att ha er hos oss. Tack även för det fina betyget. Uppskattar det otroligt mycket.

Ha det bäst och hör av dig om det finns något vi kan göra för er.

Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Första besöket på stället efter tips från TripAdvisor. Stället levde upp till förväntningen. Bra mat och trevlig personal. Kan rekommendera ett besök.

Tack Daniel O

Tjena Daniel.
Stort tack för senast. Hur kul som helst att ha er hos oss. Tack för det fina betyget. Ska göra allt vi kan för att leva upp till det nästa gång vi ses.

Ha det bäst och säg till om det finns något vi kan gör föra för er.

Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Mitt i vasastans hjärta. Bästa stället för att ta en aw i baren eller en middag. Trevlig bartender och goda tapas för alla smaker!

Tack Amanda S
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2018

Hej Amanda
Stooort tack för senast. Vi hade superkul och hoppas ni hade minst lika kul. Visst är hon trevlig bartendern. Tycker vi med :-)

Ha det bäst och hör av dig om det finns något vi kan göra för dig.

Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

En helt orolig kväll med mycket skoj från personal och vänner. Satt i baren lite avlägset men fick samma service som vid bord. Kunnig personal med service och humor i sicket. Mysig stämning med dimad belysning och god mat. Köks teamet är alerta och gör otroligt god mat. Vid fel så löser dem det som ett team. Man känner säg som hemma med en lyxigt bemötande

Tack Rasmus W

Hej Rasmus
Tack för en härlig kväll. Superskoj att ha er hos oss. Tack för dom fina orden också. Värmer som tusen ska du veta. Kom och busa med oss snart igen.

Ha det bäst och säg till om det finns något vi kan göra för dig

Resenärer som tittade på STHLM TAPAS Vasastan tittade också på

Besökt STHLM TAPAS Vasastan? Berätta vad du tyckte!