“Väldigt trevlig personal men hyfsat smaklös mat”

STHLM TAPAS Vasastan
Boka med
STHLM TAPAS Vasastan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 13 av 3 438 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt, Svenskt
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Personalen var väldigt trevlig och hjälpsamma med mina gravidanpassade frågor och atmosfären i lokalen var väldigt mysig. Det viktigaste av allt, maten, saknade dock lite smak/krydda och kändes inte särskilt långt ifrån något man enkelt själv skulle kunna slänga ihop hemma. Finns bättre tapas-ställen helt enkelt men godkänt.

Tack Emma R

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Åt födelsedagsmiddag med mina vänninor. Har inte ätit så god tapas tidigare. Maten var underbar, dock små portioner. Fördelen är att du kan beställa fler
Man går därifrån mätt!

Maten kommer i den ordning den blir klar i köket. Dock kan servitrisen glömma bort vissa saker så det är bra att skriva ner vad ni beställt. Vår Buffalowings kom snabbare än våra oliver

Beställ definitivt calamari, den var en succé. Lammracksen var INTE goda, köttet var inte färskt och det märktes på smaken. Även Buffalowingsen var en succé.

Hade önskat lite fler efterrätts alternativ! Kan varmt rekommendera denna restaurang för alla sorters sällskap. Var så upptagen med maten att vi glömde fota.

Tack Ella A
Omdömet skrevs 26 mars 2018

När vi var där var det fullsatt matsal (boka bord!) men ändå blev vi snabbt betjänade och behövde aldrig jaga personalens uppmärksamhet. Personalen var även mycket trevliga och hjälpsamma. Maten var perfekt! Vi var två personer och åt tillsammans 10 rätter inklusive efterrätt och allt var perfekt tillagat och varje rätt bjöd på en lite smaksensation i munnen. Inte ofta man får uppleva en sådan fullträff!

Tack Kalle E
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej Kalle
Stort tack för senast. Superduper kul att ni kom förbi. Tack också för det fina betyget. Ska göra allt vi kan för att leva upp till det nästa gång vi ses.

Ha det bäst och hör av dig om det finns något vi kan göra för er.

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

FANTASTISK mat & service! Till skillnad från den på Kungsholmen, inte lika impad där må jag säga. Men tack Vasastan för att ni levererar!!!

Tack Diana S
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2018

Hej Diana
Tusen tack för senast. Superduper kul att ni kom och hängde med oss. Hoppas vi ses snart igen.

Ha det bäst och säg till om det finns något vi kan göra för er.

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Trevligt ställe och god mat. Mkt trevlig personal. Bra för allergiker. Något hög ljudnivå dock. Serviceminded personal

• Atmosfär
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack vic2riasahlenbergman

Hej Victoria
Tusen tack för senast. Verkligen kul att höra att ni hade det bra hos oss.

Ha det bäst och säg till om det finns något vi kan göra för er.

Resenärer som tittade på STHLM TAPAS Vasastan tittade också på

Besökt STHLM TAPAS Vasastan? Berätta vad du tyckte!