Tripadvisor
Öppet i dag: 12:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
HORROR Det bästa escaperoom i Stockholm

Vi har gjort 36 rum över hela världen. Stockholms rum har det tufft i konkurrensen men just detta ... läs mer

Omdömet skrevs 23 juni 2019
pehrh2014
Phuket, Thailand
från mobil enhet
Kul upplevelse

Var här med min kompis och vi valde "Fängelset". Bra bemötande när vi kom dit, det var väldigt ... läs mer

Omdömet skrevs 21 juni 2019
emygereback
Upplands Väsby, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 286 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 29,20 US$
från 40,27 US$
från 76,01 US$
från 90,98 US$
Omdömet skrevs 9 december 2018

Har kört två rum på detta ställe, både Haunted Photolab och nu senast Horror rummet. De båda var roliga och nytänkande men väldigt enkla, klarade båda rummen på ungefär halva tiden. Med det sagt hade vi väldigt roligt men önskar att svårighetsgraden var lite högre.

Datum för upplevelsen: november 2018
1  Tack Linnea P
Omdömet skrevs 10 november 2018

Mycket mycket roligt spel. Spelade Horror och det var inte så läskig som det låter. Bra och kluriga uppgifter

Datum för upplevelsen: november 2018
Tack Ingmarie O
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Jag vill börja med att ge en stor eloge till personalen, som var extremt trevliga och hjälpte till att höja upplevelsen!
Vi hade valt Horror rum, mycket välgjort och spännande. Vi fastnade på första delen, men när vi väl kunde be om hjälp lyckades vi ta oss vidare. Svårighetsgraden var dock helt ok, vi hade roligt och löste många saker själv. Vi klarade inte att ta oss i mål, men hade kanske lyckats om vi inte fastnat i början.

Datum för upplevelsen: juli 2018
1  Tack 214kinah
Omdömet skrevs 9 april 2018

Vi gjorde två rum här och överlag var de väl OK.
Horror var åtminstone lite nytänkande men generellt sätt var rummen för lätta, enkelspåriga och för få saker att interagera med.

Inget för den lite mer erfarna spelaren

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack WillyLizard
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Så roligt och ett väldigt bra sätt att träna samarbete i grupp. Man bör inte vara mörkrädd om man skall göra detta.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack annican2013