Öppet i dag: 12:00 - 22:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Superbra spel

Mycket bra design på rummen och riktigt roliga pussel! Personalen är supertrevliga och bidrar till ... läs mer

Omdömet skrevs 25 juni 2022
593yarag
från mobil enhet
Rolig familjeupplevelse!

Riktigt roligt samarbete med hela familjen! En sjuåring, en nioåring och två föräldrar ... läs mer

Omdömet skrevs 8 januari 2022
Lisla531
Bromma, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 298 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 28,34 US$
från 180,52 US$
från 20,80 US$
från 88,54 US$
Omdömet skrevs 9 december 2018

Har kört två rum på detta ställe, både Haunted Photolab och nu senast Horror rummet. De båda var roliga och nytänkande men väldigt enkla, klarade båda rummen på ungefär halva tiden. Med det sagt hade vi väldigt roligt men önskar att svårighetsgraden var lite högre.

Datum för upplevelsen: november 2018
1  Tack Linnea P
Omdömet skrevs 10 november 2018

Mycket mycket roligt spel. Spelade Horror och det var inte så läskig som det låter. Bra och kluriga uppgifter

Datum för upplevelsen: november 2018
Tack Ingmarie O
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Jag vill börja med att ge en stor eloge till personalen, som var extremt trevliga och hjälpte till att höja upplevelsen!
Vi hade valt Horror rum, mycket välgjort och spännande. Vi fastnade på första delen, men när vi väl kunde be om hjälp lyckades vi ta oss vidare. Svårighetsgraden var dock helt ok, vi hade roligt och löste många saker själv. Vi klarade inte att ta oss i mål, men hade kanske lyckats om vi inte fastnat i början.

Datum för upplevelsen: juli 2018
1  Tack 214kinah
Omdömet skrevs 9 april 2018

Vi gjorde två rum här och överlag var de väl OK.
Horror var åtminstone lite nytänkande men generellt sätt var rummen för lätta, enkelspåriga och för få saker att interagera med.

Inget för den lite mer erfarna spelaren

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack WillyLizard
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Så roligt och ett väldigt bra sätt att träna samarbete i grupp. Man bör inte vara mörkrädd om man skall göra detta.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack annican2013