Questrooms - Room Escape Game
Öppet i dag: 12:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Jättenöjd

Vi besökte med vänner Harry Potter och Sherlock Holmes rummen i våras och alla var verkligen ... läs mer

Omdömet skrevs 30 juni 2020
674katarinas
från mobil enhet
Toppen!

Bland det roligaste jag har gjort! 😍 Var superkul att uppleva atmosfären i rummen (vi spelade ... läs mer

Omdömet skrevs 30 juni 2020
406jekaterinas
Läs alla 291 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,81 US$
Abbamuseet
307 omdömen
från 29,52 US$
från 161,09 US$
från 18,58 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2016

Vi var tre personer i åldrarna 11, 27 och 46 år ( mamma o döttrar)
Vi hade riktigt roligt samtidigt som det var spännande o lite läskigt, speciellt för 11 åringen. Här måste man verkligen sammarbeta för att klara uppgiften. Värt varenda krona!! Rekomenderas

Datum för upplevelsen: juni 2016
2  Tack Anna W
Omdömet skrevs 15 juni 2016

Superkul aktivitet med möhippa och med vänner. Photolabbet skilde sig lite i svårighetsgrad jämfört med fängelset. Vet inte vilken jac gillade bäst. Ser fram emot nästa besök få i skräckrummet! Trevlig personal som tar hand om en och väldigt organiserade.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack 124deniz
Omdömet skrevs 9 maj 2016 från mobil enhet

Vi var sex personer som känner varandra väl som löste gåtan. Det funkade bra och var riktigt kul. Vissa ledtrådar var lätta och andra riktigt kluriga, vilket gav en bra mix. Rekommenderas.

Datum för upplevelsen: mars 2016
Tack Sayonara42
Omdömet skrevs 22 april 2016

Ett något rörigt i och med den olinjära layouten (det visste vi förstås redan innan) men ett mycket väl inrett och utmanande rum, rekommenderas.

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack H4691CPtant
Omdömet skrevs 22 mars 2016

Vi var en familj på fem vuxna som i The haunted photolab precis klarade oss ut innan tiden var ute. Vi fick bra tips från värdinnan: arbeta som team, säg vad du tänker högt och ta en hint om ni kör fast. Det var fantastiskt kul!!!

Datum för upplevelsen: mars 2016
Tack Magganemanuelsson