Höjdpunkter från omdömen
Mimmi for president!

Resan var briljant från början till slut. Guiden Mimmi bjöd på många skratt och var mycket ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
eleonors107
från mobil enhet
Skrattfest över hav och land.

Ocean buss Stockholm 11/9-21, följt med chauffören Olle i sällskap med guiden Mimmi på en ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
857fridaa
Läs alla 715 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,41 US$
från 53,67 US$
från 41,35 US$
från 23,73 US$
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Superroligt! Jättebra guide och kapten (Pascal och Olle)
Vi skrattade hela tiden! Åker gärna igen!!!

1  Tack A8404VCandreal
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

En jättetrevlig sightseeing i Stockholm - både på land och vatten. Bra guidning med många skämt, mest på engelska, och en del på svenska. Kan absolut rekommenderas.

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack IlseG35
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Lagom lång tur med det stora splashet som höjdpunkt! Bra guide (Mimmi) som tillsammans med kaptenen P-A ordnade god stämning ombord. Bra blandning som gör att både barn och vuxna uppskattar turen.

Jag uppskattade speciellt att jag och min funktionshandikappade son fick borda tidigt så vi kunde vara säkra på att få sitta tillsammans.

Som förslag möjligen att man skippar delar av Östermalm till fördel för en runda runt Slottet och bort mot Stadshuset?

1  Tack johanhsjg
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Det stora Splashet har etsat sig fast på våra hornhinnor….en underbar stämning med guiden Mimmi och captenen PA blev till ett minne för livet… suverän aktivitet och en varm rekommendation!
Anci, Irina och lilla Valeria

1  Tack Quest228361
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åkte med både små och stora barn. Toppen guide och chaufför, oväntat kul och intressant även för oss som bor i området. Rekommenderas.

1  Tack ChristianA366