“Uselt helt enkelt”

Restaurang Rökeriet
Rankad som nr 1 176 av 3 439 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Mysig miljö javisst... Men det väger inte upp resten av upplevelsen. Höga priser på maten som inte höll måttet mot vad man förväntar sig i det prisläget. En person i sällskapet fick en omkullvält Fanta över sig. Dryg personal rättar till fadäsen med att bjuda på kaffet samt ger en kommentar att ” det är sånt som händer”. En ursäkt hade känts fint ta med sig hem och glömma den undermåliga maten.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 720evyl

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi fick vänta 30 minuter på att ens bli serverade, vi var tvungen att be om att få beställa en drink att börja med och beställa överhuvudtaget. Servicen kass, maten god

Datum för besöket: juli 2020
Tack tinai713
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Trots kö som väntar på bord låtas personalen som serverar inte se dem som köar och har inte rätt att visa bord.
När rätt person äntligen kommer får vi inte sätta oss vid vårt bord. Hon säger att det är lättare att duka om vi inte sitter. Är personalens bekvämlighet viktigare än gästernas trivsel?
Maten var bra och läget fint

Datum för besöket: juli 2019
Tack Deltatrettiofyra
Omdömet skrevs 15 december 2018 från mobil enhet

Trevlig utflykt med båt t o r erbjuds om man bokar julbord på Rökeriet. Julbordet är omfattande och håller hög klass. Bra service erbjöds trots att det var nästan fullsatt. En bock i kanten är att utbudet av icke alkoholhaltiga drycker är begränsat.

Datum för besöket: december 2018
Tack 526max
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Åt väldigt goda och välgjorda rökta räkor på Rökeriet. Uppmärksam och trevlig personal som mer än gärna svarade på våra frågor.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 224Charlie

Resenärer som tittade på Restaurang Rökeriet tittade också på

Besökt Restaurang Rökeriet? Berätta vad du tyckte!